Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 20 februari 2010

Taartpunt en borduurkaart



De mal voor deze taartpunt kwam ik tegen bij De Hobbystunter in Ridderkerk. Dit is het eerste probeersel en nog gelukt ook!!
Het papier is van Kaiserkraft met daarop een bloem met roos en een vlinder geponst uit hetzelfde papier. Om de bovenrand van de taartdoos zit een zelfklevend satijnlint.




Een heel ander kaartje dan de vorige kaarten die ik hier heb gezet. Ik doe het niet vaak, maar als ik bij mijn moeder op visite ben wil ik altijd wat te doen hebben en dan neem ik meestal een borduurwerk mee. In een ochtend af en weer een kaart klaar.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Henriëtte, wat leuk de taartpunt, de mal heb ik ook, moet ik toch ook wat mee gaan doen, maar ja, ik wil nog zoveel.
    En de kaart is ook mooi geworden, dat doe ik ook, neem ik mee op vakantie, je hoeft dan niet zoveel hobbymateriaal mee te nemen.
    Dank je wel voor je leuke reactie op mijn kinderwagen.
    Is erg leuk hoor om te maken en in dit geval vond de krijger hem ook leuk.

    In ieder geval mijn complimenten voor je taartpunt en de kaart.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig die taartpunt Henriëtte, en je kaartje is ook al zo mooi. Schitterende creaties!!!

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen