Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 17 februari 2010

Mijn eerste kaarten

Hondje is een stempel van Magnolia. Achtergrondpaper is van Le Suh. Labels nine van Nestabilities met daarop verwerkt een stukje gebloemd behangpapier. Een strikje met de strikjesmaker met daaraan een hartje,een kanten plakrand(bij de Xenos vandaan) en 4 plakpareltjes in de hoeken.

Twee Magnolia-stempels op een Labels Nine van Nestabilities. De rand is afgewerkt met flowersoft. Verder een organzalintje geknoopt met een zelfgemaakt roosje en nog plaksteentjes. Achtergrondpapier komt uit een groot blok bij de Boekenvoordeel vandaan.


Hier mijn eerste twee kaarten. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Henriette,
    Laat ik dan jouw eerste volger zijn, en degene die als eerste een reactie achterlaat ;-)
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
    Ben benieuw via wie je op mijn blog terecht bent gekomen. Mijn vriendin Jeannette Bakker ( being busy) komt ook uit Zwijndrecht toevallig.
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriëtte, leuk dat je volger van mij bent geworden.
    Leuke kaarten heb je gemaakt.
    Is dat hondje ook van magnolia, is wel erg lief.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eej meissie,
    ik heb iets leuks.. misschien iets voor jou haha.. wil je me een briggie sturen via hyves of zo..
    Mooie kaartjes btw..

    Liefs Mery

    BeantwoordenVerwijderen