Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 21 april 2010

Easelcard vintage


Ik vind het papier van Graphics 45 zo mooi, dat ik er niet mee kan stoppen. Dit plaatje (ook van Graphics 45) is te groot voor een gewone kaart. Daarom heb ik 'm doorgesneden en als easelcard verwerkt. De randpons is van Martha Steward.


In de linker bovenhoek  heb ik een gesp-hartje gebruikt en er een organza-lint doorheen gedaan. Op de foto is het niet duidelijk, maar in het echt heel lief.


Het slot ten het sleuteltje staan op de achterkant van het ondergrond-papier en heb ik gebruikt om de kaart te laten staan.

Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. zoooooooooo mooi !!!! met het ook door mij zo geliefde papier van Graphic45 :-)
    groeten Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je goed bezig Henriette, zulke mooie kaarten! Ik ben al helemaal verliefd op dit papier, snel naar de winkel want dit wil ik ook :o)
    Proficiat met je award.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje henriette
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat is dit mooi zeg. Goed idee om het plaatje op deze manier te verwerken.
    Ik heb het papier ook liggen, zo mooi.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen