Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 10 mei 2010

2e kado-schoentje

Het maken van een kado-schoentje is zo leuk dat ik van hetzelfde papier nog een schoen heb gemaakt. Deze keer een schoen met een hak. De voorvoet heb ik breder gemaakt zodat de schoen boller is en er meer in de schoen gestopt kan worden.



Het papier heb ik nu anders gebruikt. De bruine kant is nu gebruikt voor het voorvoetje en de buitenkant van de hiel en ook voor de hak. De bloem heb ik ook gemaakt van het Cappello-papier.



Verder heb ik weer een zelfde stukje kant gebruikt als bij mijn vorige schoen alleen nu gebroken wit.



De hak heb ik zelf verzonnen en was best lastig te bevestigen, maar wel helemaal zoals ik bedoeld had.
Zelf vind ik deze schoen net iets mooier dan de vorige. Ik ben benieuwd wat jullie vinden.
Met deze schoen doe ik ook mee met de challenge van everybody-art-challenge challenge #90: Make a gift.
Groetjes Henriëtte

9 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm helemaal geweldig, zou graag het patroon van de hak van je willen hebben hoor!

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi,

    Vind deze ook helemaal supers!
    Leuk om te zien ook hoe jij de hak hebt gemaakt!
    Zullen we een shoefactory beginnen? lollllllll

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi...prachtig,dat hakje is super,persoonlijk vind ik deze mooier(de andere is ook heel mooi hoor)
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi de schoen is schitterend en dan die hak helemaal super Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf, de hak eronder is helemaal geweldig.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful work!
    Thanks for joining EAC!
    Hugs, Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend mooi! Heb nog nooit zo'n schoen gezien, prachtig!
    Bedankt voor het meedoen aan EAC!

    Leonie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous shoe, beautiful papers.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wonderful shoe !!! great designed !! thanks for joining in our challenge.
    hugs
    tina46
    EAC-team

    BeantwoordenVerwijderen