Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 11 juni 2010

Kaart speciaal voor challenge


Deze kaart heb ik gisteren speciaal gemaakt voor Challenge # 01 van Scrappin Challenge Blog. Je moest werken aan de hand van een sketch. In plaats van een vierkante kaart, heb ik er deze keer een rechthoek van gemaakt.
Het papier wat ik gebruikt heb is van een supermooi blokje van The Mariposa Matstack (rechthoekig papier, vandaar ook mijn rechthoekige kaart). Het plaatje is van een scrapvel van Graphics 45.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Henriëtte

8 opmerkingen:

  1. hey Henriette,

    Wat een schitterend kaartje heb je ingezonden.
    Bedankt voor het meedoen.
    Een fijne weekend.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net hetzelfde papier gekocht, mooi hé! Je hebt er een prachtkaart mee gemaakt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart, lekker in de vintage-stijl en daar houd ik wel van zoals je weet!

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig..super
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, schitterend papier, ook je kaart hieronder vind ik erg mooi.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed van je om dat blauw te combineren met dat zachte groen en abrikoos! Mooi hoor!
    Fijn weekend, groetjes, ~Ira

    BeantwoordenVerwijderen