Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 20 juli 2010

Bloemenkaart



Deze keer heb ik een kaart gemaakt zonder 3d plaatje en zonder stempels te gebruiken. Ik heb de kaart gemaakt voor challenge #53 van Dutch Card Lovers n.a.v. onderstaande sketch.

Het papier dat ik heb gebruikt is van KaiserCraft. Ook de bloemen zijn zelfgemaakt van hetzelfde papier.
Het kantje heb ik gekocht bij De Hobbystunter in Ridderkerk.
De randen heb ik met distress-inkt Vintage Photo bewerkt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Henriëtte

14 opmerkingen:

  1. Wauw wat een super mooi kaartjhe heb
    je weer gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, en die bloemen heb je mooi gemaakt. Geweldig!
    Bedankt voor het meedoen. ;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor en erg origineel.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In één woord? SCHITTEREND!!!

    Liefs, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een plaatje, prachtig ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart, mooie bloemen, mooi papier, mooi kantje, kortom heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaatrje henriette
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben helemaal weg van je bloemetjes! Een plaatje dit kaartje!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige bloemen heb je gebruikt op je kaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige bloemetjes hoor mooi kaartje leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje en goed gedaan die bloemen

    Bedankt voor het meedoen met DCL

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig ! Mooi papier heb je ook gebruikt ! Leuk dat je meegedaan hebt met C&T !

    BeantwoordenVerwijderen