Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 26 april 2011

Tasje voor chocola...mmmmm


Afgelopen donderdag hebben we weer een gezellige frutsel-ochtend gehad bij de Hobbystunter. Deze keer had Elma een model van een tasje voor ons uitgezocht. Helemaal leuk.
Het papier is van Kaiserkraft. Erg mooi vind ik zelf. De randen heb ik met distress-inkt Vintage Photo bewerkt. De dubbele bloem heb ik zelf gehaakt en met een splitpen vastgezet op de klep van het deksel. De mal met blaadjes en swirls is van Avec. Deze heb ik van cardstock gemaakt en ook geinkt.
De klep sluit met een rondje van klittenband.


Op het deksel heb ik de tekst van een stempel van het Stempelatelier gedaan. Deze heb ik daarna met een distresser bewerkt en op een stukje cardstock geplakt die ik weer met Vintage Photo heb ge-inkt.
Het vlindertje is gemaakt met een pons van Martha Steward en daar heb ik 2 plakpareltjes op gedaan.


Het hengsel van het tasje heb ik met de doily-lace pons van Martha Steward gemaakt. Daar heb ik weer een gehaakte bloem op gedaan, deze keer een 3-dubbele met ook weer een swirl, deze keer in twee delen geknipt en boven en onder de bloem gezet.

Normaal ben ik niet zo heel snel met het afmaken, maar dit tasje wordt vandaag gevuld met bonbons van Het Chocoladehuys (maken zulke lekkere bonbons en nog veel meer kijk maar op de site) en gaat dan vervolgens naar mijn zus die jarig is.

Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. ziet er schitterend uit, mooi cadeautje heb je zo, mooi de gehaakte bloem.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er geweldig uit en met een lekkere inhoud is het helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie gehaakte bloem en grappig tasje
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi tasje Henriette, erg leuk en wat een mooi papiertje
    knuf
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jet was is die leuk geworden, voor de mijne moet je even wachten tot morgen-))

    greets Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief schattig tasje is het geworden.
    Ik zie wel, dat je het haken flink te pakken hebt.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen