Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 27 juli 2011

Vintage kaart

Vandaag heb ik lekker zitten prutsen.
In de vakantie hoorde ik dat ik bij de group van Kaartenmakers een prijs had gewonnen en dat ik een pakketje thuisgestuurd zou krijgen.
Dat viel maandag door de brievenbus en was helemaal mijn ding. Zoveel leuke spulletjes. Helemaal super!


Ik kon het niet laten om er vandaag een kaart mee te maken en dit is het resultaat.


Bijna alles wat ik heb gebruikt komt uit het pakketje op een paar bloemen, 6 brads, 3 strass-steentjes en het kant na. De randen heb ik met distress-inkt Frayed Burlap bewerkt.
Ik heb nog genoeg materiaal over om nog meer te maken. Heb er ook helemaal zin in.

Groetjes Henriëtte

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dat je hebt gewonnen! En wat een prachtig pakketje heb je gekregen.
    Je kaart is dan ook schitterend... helemaal super dat vintage.

    Groetjes Hélène
    ps: ik maak binnekort met Jose even een afspraak om de pakketjes uit te draaien en samen te stellen, zodra ik een datum heb zal ik het laten weten, goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi zeg! leuk kaartje ! gefeliciteerd dat je hebt gewonnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prijs. Wat een leuke dingen zijn het. Je kaart ziet er schitterend uit.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met je prijs, ziet er super uit.
    mooie kaart heb je ermee gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoes van een kaart, er is heel duidelijk te zien dat de spulletjes jouw ding ook echt zijn. ben benieuwd naar de volgende kaart hoor. Knuf, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk zo'n pakketje! Gefeliciteerd!
    Mooie kaart heb je er mee gemaakt zeg!
    Groeten Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw prachtige kaart Henriette, groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, mooie prijs heb je gewonnen en al meteen een prachtige kaart gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen