Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 16 september 2011

Nog een kadootje


Deze week was ik dus bezig met kadootjes maken. Gisteren heb ik die voor mijn moeder laten zien, maar deze had ik daarvoor al gemaakt voor Jolande. Omdat ze 'm al gekregen heeft zet ik 'm nu hier neer. Zij heeft een tijd geleden voor mijn verjaardag zo'n prachtig kado gemaakt dat het een feest was om voor haar ook iets te verzinnen. Wat overigens niet gemakkelijk was, want wat maak je nou voor iemand die zelf zo creatief is.


De vogelkooi-mal  en de mal van de vogel binnenin zijn van Marianne Design. Bovenop heb ik een gehaakte bloem gezet, ter afwerking.
De label is van Magnolia.
Op de voorkant van het laatje heb ik Flower Ribbon van Marianne Design gebruikt.

De vlinders op de buitenkant van de kooi zijn gemaakt met een Martha Steward pons.


In het laatje twee heerlijk geurende bloem-zeepjes gekocht bij de Hobbystunter.
Speciaal voor jou Jolande en ik ben blij dat het in de smaak gevallen is.

Groetjes Henriëtte

12 opmerkingen:

  1. geweldig, dat heb je prachtig gedaan!
    super kado om dit te krijgen.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben er superblij mee, allerlei elementen zitten erop waar ik gek op ben.
    Vlindertjes, het vogeltje, ik houi van de natuur.
    het vogelkootje is zo mooi gemaakt.
    de gehaakt bloem, ik ben zelf een haakster, dus super, de bloementoef erop is ook zo mooi en dan de rozen op het laatje, super.
    henriétte het is jammer dat de mensen het niet in het echt kunnen zien, het is zo fijntjes en netjes gemaakt.
    het staat hier te pronken op een tafeltje met andere zelfgemaakte cadeautjes.
    nogmaals dank je wel, ik zie je morgen, dan krijg je er een dikke pakkerd voor.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee zeg. Het ziet er erg prachtig uit zo. Veel succes morgen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou Henriette, hij is SCHITTEREND!
    echt een super gaaf kado ik denk dat Jolande het ook heel mooi vind.
    veel liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Henriette, wat een prachtige kadootjes zeg, ook je vorige voor je moeder, ze zal er vast heel blij mee zijn geweest! Die van Jolanda heb ik al op haar blog bewonderd! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wowwwwwwwwww wat heb je dat mooi gedaan complimentjes hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er geweldig mooi uit Henriëtte, je hebt prachtig papier gebruikt en het is gewoonweg een fantastisch cadeautje! Erg elegant ook! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super mooie creatie, ik had het net gezien op de blog van Jolanda, geweldig gemaakt!!!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wuuuuw wat een schitterende creatie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Henriette,
    Je hebt heel mooie en kreative werkjes op je Blogspot.
    Fantastisch! Danke voor die vele wondermooie inspiraties en ideen!
    Ik heb eerst in Julli 2011 met designen en Papierdekorationen begonnen.
    En ik kan daarmee niet meer ophouden! Het is zo een tolles Hobby.
    Je kan graag een kijkje nemen op mijn kreative website.
    Bettyscardsandpaperdesign.com
    Vielen lieben Grüßen aus Deutschland

    BeantwoordenVerwijderen