Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 14 februari 2012

Voor een lieve vriendin


Vandaag wil ik jullie een blikje laten zien dat ik heb gepimpt voor een hele lieve vriendin.
Het papier is van Maja-design, een wat oudere serie, maar supermooi.
Allereerst het blikje zelf.
Daar heb ik een Cling-stempel op gezet, vlindertjes gemaakt met de Martha Steward pons en een kantje van de markt


Op het deksel heb ik een stempel gebruikt van Marianne Design.
Die heb ik gezet op een cirkel met daaronder een scalloped cirkel gemaakt met nestabilities.
Een vlindertje met pareltjes op het lijfje maakt voor mij het dekseltje af.
Ik ben het net bij haar thuis af wezen geven. Ze was nog op haar werk, dus een verrassing voor als ze thuiskomt.

Groetjes Henriëtte

12 opmerkingen:

  1. Zal ze erg mee verrast zijn met het mooie blik
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje!!
    Zal ze zeker en vast blij mee zijn!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk opgepimpt blikje, die zal zeker in de smaak vallen.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Henriette, daar zal ze zeker blij mee zijn......begint haar naam met een A??Ben niet nieuwsgierig hoor haha, lieve groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk gepimpt blikje! Prachtig papier.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi en lief cadeautje, ze zal zeker verrast zijn,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee Miranda mag nooit meer raden! Wat een enorm lieve verrassing en in het echt is het nog vele malen mooier! En dan de inhoud.... een prachtig rozenzeepje. Wat zal ik dit blikje koesteren. Dank, dank dank!!!

    Dikke knuffel, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi wat een mooi blikje kan begrijpen dat ze het leuk vind.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er PRACHTIG uit Jet!
    Zal ze vast heel mooi vinden!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoezig blikje Henriëtte! Lief papier ook! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf blik en bij je verhaa had ik al gelijk de gedachte dees is voor Miek-)

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen