Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 8 maart 2012

Verjaardagskaart

Samen met Annemiek heb ik afgelopen weekend zitten chatten en tegelijkertijd een kaart gelift van een voorbeeld dat zij op internet had gevonden.


Ik heb als ondergrond het vrolijke papier van Basic Grey uit een oudere serie Lemonade gebruikt.
Op de tag heb ik een Penny Black stempel gezet en die ingekleurd met derwent potloden.
Het kantje komt bij De Hobbystunter vandaan.
De tekst is van Marianne Design Eline's World.
De stiksteekjes zijn getekend met een fine-liner.

Groetjes Henriëtte

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Mooi papier ook en een lieve stempel.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit en wat een leuk kantje
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Henriette.. en ik mag me gelukkig prijzen dat deze bij mij op de deurmat viel. Dank je wel, hij is prachtig!!

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enig en fris kaartje Henriette, heel gaaf je tag! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een LEUKERD!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, zulke leuke dingen komen er uit je handen als we samen knutselen!

    Liefs, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een droppie Jet, erg leuk
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een droppie jet, erg lief
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooi kaartje, leuke kleuren.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen