Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 13 december 2012

Serie kerstkaarten

En ja hoor........hier zijn er nog een paar.
Dit keer Less is More oftewel snelle kaarten.


Een achtergrond geëmbost met de Belleek techniek in de kleur Shabby Shutters en er daarna licht overheen gepoetst met Frayed Burlap.
De uitgestanste kerstbal is gemaakt met een mal van Tim Holtz.
Een strikje bovenaan maakt het geheel af.


Handig ook om restjes scrappapier op te maken die eigenlijk te mooi zijn om weg te gooien.


Op deze kerstbal heb ik nog kerstblaadjes en een kerstster gemaakt met Nellie Snellen ponsen gezet.


Een gemakkelijke manier om toch de laatste kaarten nog snel te maken.
Of er nog meer bij komen weet ik niet. Ik ben nu vloppen aan het schrijven en hoop alles voor het einde van de week op de post te hebben.

Leuk dat je langs bent geweest.

Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Henriëtte. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriette, mooie kaarten en inderdaad zijn deze lekker snel klaar en ideaal om restjes te gebruiken! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi henriette,
    Ha, wat leuk deze kaarten, mooie mal van Tim..en inderdaad ook ik ben weer aan de slag gegaan...krijg ik nog een onverwachte kaart..dus..gelukkig lagen mijn spullen er nog..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn PRACHTIG zeg Jet!!!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn prachtig, goed idee om zo je restjes weg te werken, ik heb alles de deur uit, nu maar hopen dat ik niemand ben vergeten.
    Ik ga nog heel even door met kerstkaarten maken, dan de boel opruimen en schoonmaken,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen