Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 25 januari 2013

Verjaardagskaart en heel erg leuk nieuws

Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaartje laten zien.


Begin deze maand had ik ook al zo'n kaartje gemaakt, toen helemaal gemaakt van cardstock, nu heb ik de bloem, de takjes en de vlinders van scrappapier gemaakt.
Ik moet zeggen dat ik deze zelf mooier vindt omdat er veel meer kleur in de bloem naar voren komt.
De bloem is weer gemaakt met een mal van Crealies, de takjes met een mal van Noor Design en de vlinders met een hele oude pons die ik dus eigenlijk veel te weinig heb gebruikt de afgelopen jaren.

Dan nu het Heel Erg Leuke Nieuws.
Vorige week deed Hennie van Kreatrends een oproep om een Design-team samen te stellen voor haar webwinkel (als je op haar naam klikt kom je bij haar website).
Ik heb me daarvoor aangemeld en.........ik ben uitgekozen om lid van het Design-team te worden.
Hoe leuk is dat dan?!!!!
Ik mag nu, samen met nog 5 andere dames, kaarten voor haar gaan maken en die dan naar haar opsturen zodat ze op beurzen en workshops geshowd kunnen worden. Ook komen ze op het blog van Kreatrends
Echt super-gaaf, ik heb er zo'n zin in.
Volgende week krijgen we een pakketje opgestuurd met spulletjes die we daarvoor mogen gaan gebruiken. Ik ben heel erg benieuwd wat daar allemaal in gaat zitten. Hennie super dat je mij hebt uitgekozen.

Groetjes en een fijn weekend,
Henriëtte

23 opmerkingen:

  1. Helemaal gaaf hè om in het DT team te komen.
    Het wordt vast heel leuk. Ik ga in ieder geval kijken naar jou mooie creaties :D

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook gefeliciteerd met het meedoen aan het DT team.
    Ik heb er ook erg veel zin in

    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Henriëtte, van harte gefeliciteerd met het meedoen aan het DT-team van Kreatrends, super veel plezier en dat het maar een prettige samenwerking mag worden !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriette,
    Wat leuk dat je uitgekozen bent voor het DT...super en je kaartje is weer een schatje..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd meid.....goede aanwinst voor het team..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi kaartje weer Jet.
    En GEFELICIFLAPSTAART met je DT plek, je verdiend het ook echt!!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nog eens heel leuk nieuws. Ik ga je ook daar volgen hoor. Gefeliciteerd.
    Je kaartje is ook heel leuk.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje weer en zeker een eer zeg, gefeliciteerd en natuurlijk succes,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk voor je en gefeliciteerd
    Je kaart is echt mooi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeeliciteerd jet metje nieuwe"job", gaaf!!!!!!!!!!!!
    Je kaart vind ik schitterend, de bloem valt inderdaad mooi op.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi gefeliciteerd leuk voor je kaart.Mooi zo die bloem.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd Jet, superleuk hoor! veel succes en je kaartje is erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd...leuk dat ook jij in het DT-team van kreatrends zit, veel succes !!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte met je DT schap! En wat is dit een mooie, subtiele kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh da's zeker leuk nieuws, proficiat met je DT-schap! Geniet ervan, veel plezier! Gaaf kaartje is dit, erg mooi! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW, is me dat even gaaf. Geweldig lieverd en je verdient het!!! Dikke felicitatieknuf...

    XXX, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart zeg! En jullie zijn allemaal aanwinsten, super blij mee!
    groetjes,
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart weer Jet en gefeliciteerd met je DT lidmaatschap, dat gaan vast mooie kaarten worden.
    Groetjes Gonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met een prachtige fleurige bloem erop.

    Gefeliciteerd met het DT-schap. Succes ermee.

    Groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf om met je in het DT team van Kreatrends te zitten, Henriëtte...ik zag allemaal mooie dingen op je blog...toevallig: ik ben in Zwijndrecht geboren.
    xxx Margree

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je vierkante uilenkaartje vind ik superleuk. Ik had uilenstofjes gekocht bij "Ingrids stofjes" in Bleiswijk. De kaart staat op mijn weblog. Vond hem ook leuk geworden. Vroeger schilderde ik vaak de uil van Pergamano. Gek, op die kaart was ik altijd een beetje verkikkerd. Wat is dat toch met uiltjes he? gr leny

    BeantwoordenVerwijderen