Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 30 maart 2013

'n Hele fijne dag


Ik heb een verjaardagskaart gemaakt naar aanleiding van een sketch uit de feestweek bij Kaartenmakers op Yahoo.
Het papier is van Maja Design Life in the Country, gecombineerd met Kraft.
Alle randjes heb ik bewerkt met Hero Arts Shadow Ink Cup O' Joe.


De vinder is van Noor!Design gestanst uit het groene deel van het papier en heb ik op een spellbinders Floral Ovals gezet die ik ook weer geïnkt heb met Cup O' Joe.
Op het lijfje van de vlinder zitten nog 2 plakpareltjes.


De scharniertjes heb ik overgetrokken van een stansje dat ik bij Nel had gebruikt.
Ik heb dat op kraft gedaan en de randjes weer bruin geïnkt.
Als schroeven heb ik plakpareltjes gebruikt.
Het strikje is gemaakt met de strikjesmaker.


De ponsrand is gemaakt met een borderpons van Martha Stewart.
De tekststempel is van Noor!Design alleen heb ik 'm anders afgedrukt en wel alles naast elkaar.

Leuk weer dat je langs bent geweest en ik ben heel benieuwd wat je van deze kaart vindt.

Groetjes Henriëtte



23 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart Jet, de vlinder is mooi sierlijk, het paars combineerd mooi met het kraft.
    fijne paasdagen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel erg mooi kaartje ! de kleurencombo is top ! mooie kleine details,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW Jet wat PRACHTIG zeg, ik snap dat jij steeds gevraagd wordt voor dt's!
    Je maakt echt zulke PRACHTIGE kaarten!
    Fijne Paasdagen en natuurlijk morgen een FIJNE verjaardag!!!
    Gr Patricia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriette,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt, leuk met de vlinder en de mooie Kleurencombi..
    Fijne Paasdagen,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi deze is ook weer mooi,wilde al vragen waar je die stans had gevonden las ik dat je deze heb over getrokken hihi.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan hoor, prachtige kaart en de combi van het blauw/paars met het kraft is ook schitterend.
    Fijn paasdagen en ja.....een hele fijne verjaardag natuurlijk!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Henriëtte, prachtig gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart in rustige tinten, de vlinder komt super uit! Alvast van harte proficiat, maak er een gezellige dag van!! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart en de vlinder heel mooi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik
    vind hem super, en wat een prachtig papier heb
    je gebruikt, de details zijn ook super ☺

    Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje Henriette. Alvast n fijne verjaardag morgen. Grts. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Henriëtte, dit is een prachtig kaartje! Mooi met deze kleuren. En ik lees dat je morgen je verjaardag viert, ook ik wens je dan alvast een gezellige dag en alvast van harte gefeliciteerd! Fijne paasdagen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Henriëtte, het is een prachtige kaart geworden met een mooie vlinder.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Henriette, het maja en kraftpapier gaan heel goed samen. 'k wens je alvast een fijne verjaardag morgen!
    groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele fijne verjaardag en gefeliciteerd.
    Je kaartje is heel erg mooi.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een hele mooie kaart!
    Proficiat met je verjaardag!! Hopelijk heb je een hele leuke dag, geniet ervan!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag Henriette, maak er een leuke dag van met een Paastintje,
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, mooie kaart is het geworden.
    Mooie details en mooie kleuren.
    Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Henriette,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Geniet van de dag,
    en wat een prachtige kaart! Mooie kleuren!!
    Groetjes Jacomijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw hij is prachtig!!!!!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag,
    en wat is dit weer een bjoetie van een kaart geworden mooi paspier en prachtig afgewerkt.
    Vrolijk Pasen....liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen