Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 19 september 2014

Gewoon heerlijk genieten

Deze week staan bij Joy!craft de mallen van Sybille Engbers (oftewel Bille) in combinatie met spiegelkarton In the Picture.
Ik heb daar deze kaart mee gemaakt.


De basiskaart is Kraft, gemat met papier uit het prachtige Spring papierblok.


Het leuke hoekje is van Mery's. Ik vind 'm zo fijntjes staan.


De tekst is van een nieuwe clearstamp sheet van Bille: Emotions, gestempeld op kraft en bij de bloementoef, gemaakt met Artificial Flowers in kleuren die bij het spiegelkarton passen, gezet.
Deze tekst vind ik perfect bij de kaart passen, genieten van lekker in de tuin bezig zijn en zitten. 


Volgens mij is het heerlijk buiten toeven met het tafeltje en stoeltje van Bille, die deze maand nieuw  in de winkels zijn verschenen. Ik heb ze gestanst uit kraft en het tafelblad, de zitting en de leuning van de stoel afgewerkt met stukjes Spiegelkarton.
De kop en schotel en de koffiepot komen uit de Love Home serie en passen hier perfect bij.


Ook achter heb plaatje heb ik een mal van Bille, gesneden uit spiegelkarton, verwerkt.
Het is een kaart geworden die uitnodigd om heerlijk buiten, in een bloeiende tuin, gezellig te drinken en te genieten.
Ik wil dat nog best wel hoor, van mij mag de herfst nog even wachten.

Gebruikte materialen:
6002/0289 Cutting & Embossing stencil Bille's Circle
6002/0340 Cutting & Embossing stencil Love Home
6002/0376 Cutting & Embossing stencil Bille's Garden
6003/0010 Cutting stencil Leaves & Butterfly
6011/0308 Papierblok Spring
6370/0050 Artificial Flowers Witte roos
6370/0053 Artificial Flowers Roze roos
6370/0060 Artificial Flowers Paarse roos
6410/0091 Clear stamps Silhouttes Flowers
6410/0326 Clear stamps DE Bille's Emotions
8011/0107 Spiegelkarton Pastel assorti
8089/0206 Kraft papier 15 x 30

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

18 opmerkingen:

  1. Wat is deze kaart leuk Henriette. Prachtig gemaakt met alle mallen zo bij elkaar. Heel lief plaatje . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriette,
    Het spiegelkarton vind ik zelf helemaal niks, maar wat heb jij er weer een fantastische vintage kaart van weten te maken! Prachtig plaatje en heel mooi tuinsetje! Ook je kaart van gister ziet er super gaaf uit, heel lleuk model ook!
    Fijne dag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke combinatie van mallen en plaatje, mooi gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Wat een ontzettend mooie kaart weer,
    echt super prachtig gemaakt ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Henriette,

    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, mooi plaatje en papier, hele mooie mallen en wat is dat spiegelkarton leuk erbij, echt heel erg mooi gemaakt.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Echt een Engelse theetuin gevoel krijg ik erbij, heerlijk zitten in een prachtige tuin met rozen en een prieel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is je goed gelukt Henriëtte om deze mallen in "the picture" te zetten! Wat een prachtig tafereel is het zo geworden! Erg mooi gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart..ik kom zo wel even aanschuiven!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezelligheid op je kaartje, heel mooi gedaan

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je wordt op je wenken bediend Henriëtte, het lijkt wel zomer buiten ;p. Een mooie tuinkaart heb je gemaakt met een lief tafereeltje er op. Geniet nog van het mooie weekend, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Henriëtte,
    Ik ben een tijdje afwezig geweest (gezondheid), maar hier ben ik terug.
    Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt, ik heb wel wat gemist. Deze kaart vind ik ook super, er is zo veel op te zien. Het is echt een kaart die nu past bij het mooie weer...

    Lieve groeten en fijn weekend,Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beeldige kaart met een heel leuk tafereeltje Henriette!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je laat met deze kaart zien dat je spiegekarton nog heel goed kunt gebruiken. Ik heb het ook nog liggen en gebruik het zo weinig, hooguit een kerstboompjes . Heel mooi geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk zo genieten kopje thee erbij ja hoor een perfect tafereeltje. Vind het een geweldig mooi kaartje.

    liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, dit is echt gewoon heerlijk genieten. Prachtige kaart Henriette!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En dan beland ik zo maar op je blog!
    Wat een prachtig tafereeltje....!!
    Wat een stansen voorraad moet jij hebben zeg...!! Maar wat zijn ze mooi!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen