Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 25 februari 2015

Eén zwaluw maakt nog geen zomer...

Vorige week zijn er weer nieuwe folders van Joy!crafts in de winkel gekomen die je gratis mee mag nemen. Voor die folder heb ik twee kaarten mogen maken (zie pagina 11 van de folder) waarvan ik je vandaag de eerste wil laten zien.


De basiskaart heb ik gemaakt van kraft met daarop gemat wit linnenkarton. Hierop heb ik dessinpapier uit het papierblok Romantic Lace Style gemat. Alles heb ik aan de randjes geïnkt voor een mooie uitstraling van de kaart.
Onder het mooie plaatje heb ik de prachtige vierkante mal van Noor!Design gebruikt.


Op deze foto zie je een bloemetje gemaakt met een ouder stencil en afgewerkt met een mooie gele brad. Onder het bloemetje heb ik een stukje van het nieuwste flourishes takje van Noor!Design gezet. Dit heb ik twee keer gesneden voor een leuk effect.


Onderaan het plaatje heb ik hetzelfde gedaan maar dan met twee complete takjes en een iets groter bloemetje.


Ik heb voor deze bloemetjes gekozen omdat de zwaluw op het plaatje een takje in zijn bekje houdt met bloemen die er erg op lijken.


Onderaan de kaart heb ik nog met twee kleuren smal organzalint een strik gemaakt en deze afgewerkt met een mooie gele brad.

Gebruikte materialen:
6002/0025 Cutting en Embossing stencil Bloem 2
6002/0290 Cutting en Embossing stencil Cardholder
6002/0360 Cutting en Embossing stencil Vierkant
6003/0046 Cutting stencil Blad
6011/0206 Papierblok Romantic Lace Style
6020/0001 Plakparels Parelmoer
6030/0006 Brads Creme/wit
6200/0021 Strikjesmaker
6300/0003 Organza 3mm wit
6300/0016 Organza 6mm geel
8011/0415 Papierset A4 Structuur
8089/0203 Kraft
8099/0001 Linnenkarton wit

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

18 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met een mooie achtergrond en prachtig plaatje. De blaadjes zijn ook erg mooie en de bloemen blijven ook prachtig om te gebruiken. Deze Noor! mal, blijft voor mij ook één van de favoriete mallen om te gebruiken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart Henriëtte!
    En wat een prachtig plaatje, je krijgt echt het gevoel dat de lente in aantocht is...
    De mal is heel mooi en fijn...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een plaatje Henriëtte, een prachtig geheel geworden!! Prachtig papier blok met dat lace!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Henriette, een waren bjoetie en heel harmonieus van kleur!! Een waar prachtexemplaar!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je alles weer mooi gecombineerd, het is een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart geeft toch al wel een lentegevoel.
    Een heel mooi plaatje en een geweldige samenstelling van leuke materialen.
    Top gedaan Henriëtte.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi hoor de mal en de blaadjes zijn geweldig.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je alles weer mooi op elkaar afgestemd.
    Prachtige zwaluw!!
    Prachtige kaart!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een super mooi kaartje Henriëtte ...zo mooi zoals je de accentjes heb gecombineerd...ook een prachtig vogelplaatje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, Henriëtte.Mooi plaatje. een heel mooi geheel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitteren en ik hoop dat we na een waardeloze winter toch echt wel heel veel zwaluwen gaan zien zodat we tenminste zomer krijgen Henriette!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi henriette, ik had de kaart toevallig gisteren gezien en vind hem prachtig. Prachtig papier en kleuren en ben helemaal weg van de mal en heb deze op mijn verjaardagslijstje gezet.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gedaan met oog voor detail (zoals gewoonlijk!)
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart Henriëtte! Mooi gedaan met de bloemen en het strikje...

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt weer een prachtige kaart geplaatst!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart met hele mooie details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooië kaart Henriëtte.
    Groetjes, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Ohh zo gaaf zeg, en ook het plaatje ☺
    https://de-egel.com/weekaanbieding-c-108.html?osCsid=ddeb0f622c6e0f70130e4f7da936a6b7

    BeantwoordenVerwijderen