Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 10 februari 2015

Happily ever after

De romantiek zit in de lucht, nog een paar dagen en het is Valentijnsdag.
Speciaal daarvoor heb ik deze leuke deurhanger van Let's get Bizzee gepimpt en is het een leuk werkje om te doen.


Allereerst heb ik het hangslot aan de randen geïnkt met Distress Ink Walnut Stain.  Dit voorkomt eventuele lichte plekken na het lijmen want op lijm houdt de inkt niet.
Daarna heb ik prachtig roze Color Core cardstok op het MDF gelijmd en ook weer aan de randen beïnkt.


De bovenkant heb ik versierd met een prachtige mal van Noor!design. Ik heb deze doormidden geknipt zodat ik de ronding van de deurhanger mooi kon maken.
Daarna heb ik er nog het fijne takje van Bille op verwerkt met 3 bloemen.


Nieuw zijn deze prachtige Vintasia sleutels van Nellie Snellen. Ik heb ze gesneden en geïnkt en op de kleinste sleutel heb ik nog een dubbel strikje, gemaakt met de strikjesmaker van Joy!crafts, gezet.
Dit is zo'n handig hulpstuk, je maakt in een handomdraai de mooiste strikjes.


Het portretje van het bruidspaar komt van een iets ouder knipvel van Studio Light.


Deze roosjes heb ik gemaakt met een prachtige sheet van Dutch Doobadoo. Ik heb hiervoor structuurpasta gebruikt wat ik na het drogen bewerkt heb met Distress Ink in de kleuren rood en groen. Na het inkten ben ik er nog met een doekje overheen gegaan zodat de kleuren iets gingen vervagen aar aan de randjes nog wel donkerder bleven, wat een mooi effect geeft.


En dan als laatste nog een foto van de onderkant van de deurhanger. Ik heb dezelfde mal van Noor!design ook hier weer gebruikt.
De tekst komt van de Clearstamp sheet Sending Love en vond ik perfect passen bij deze romantische deurhanger, want dat is toch eigenlijk wat iedereen die een partner heeft wil; voor altijd gelukkig zijn met elkaar.

Leuk weer dat je langs bent geweest en tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

27 opmerkingen:

  1. Schitterend zoals je de deurhanger hebt opgepimpt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriette,
    wat een supermooie en romantische deurhanger! De kleuren en de details en de foto. Allemaal zo mooi op elkaar afgestemd en bij elkaar passend! Ik vind het een plaatje!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig hangslot Henriëtte...dat heb je heeeeel mooi opgepimpt....wat een geweldige accentjes weer....SUPER!!!

    groetjes en een fijne dinsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Henriette, een mooi huwelijkskaart/ geschenk. Ik had dit zo als deurhanger nog niet eerder gezien. Een prachtig werkstuk, superssss!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie Henriëtte. Super mooi gedaan.
    Groetjes, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi en romantisch! Je hebt er echt iets bijzonders van gemaakt.
    Lia x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je toch actief Henriëtte en wat is dit een prachtige deur slot hanger! Ik ben er weg van en helemaal hoe mooi jij het hebt opgepimpt!...prachtige vintage sleutels zeg!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie aparte deurhanger heb je opgepimt. Mooi gedaan ook met de structuur pasta. Ik heb het ook nog liggen, maar nog steeds niet gebruikt, uhm.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie super zo een vintage hanger.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er echt geweldig uit. Een heel mooi romantisch geheel!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wat mooi en romantisch prachtig uitgewerkt
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Henriette,
    je hebt de deurhanger heel mooi bewerkt, de rozen ziin prachtig, leuk plaatje in 't lijstje, heel romantisch,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Henriëtte,
    een prachtige deurslot hanger, het geheel is heel romantisch...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben altijd weg van deurhangers, vind die altijd zoiets gezelligs hebben, jouw uitvoering is heerlijk dromerig romantisch geworden, echt gaaf!! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie creatie Henriette

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave deurhanger Henriëtte. Prachtige vintage details en heel mooi plaatje..
    Die hangt vast al bij je aan de deur?

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige deurhanger Jet! Die wil ik wel lenen op Valentijnsdag voor Arjan en ik hihihi. Aan de slaapkamer deur Niet Storen ... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke romantische creatie Henriëtte :-).
    Prachtig.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi gedaan, Henriëtte.Die sleutels zijn leuk.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a pretty project. Lovely vintage-stile!

    Thank you for joining us at Vintageutfordring.

    Jytte, DT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een pracht van een creatie Henriëtte ... Geweldig hoe je met de ducht doobadoomal gewerkt hebt ...
    Een heel leuk ideetje ook om de mal door te doen ...
    Top creatie ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A cute project with so many pretty details :) Thanks for joining us at Vintage utfordring ♥
    Hugs, Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love this idea! Gorgeous door hanger. Cute little embellishments and die-cuts. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Stunning door hanger. Love the colors and the Vintage look.
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful vintage décor piece. Glad you joined us at Scrapping 4 Fun challenges. :D

    BeantwoordenVerwijderen