Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 29 oktober 2015

Wishing you a Harvest of joy

Vandaag laat ik de tweede bijdrage van mij voor de folder van Joy!crafts zien.
Dit keer is het een tag geworden.


Het papier komt weer uit het mooie papierblok Autumn.


Alles past hierop bij elkaar, zelfs het lint wat ik voor het dubbele strikje heb gebruikt heeft blaadjes.


Deze prachtige hedera is leuk om in hoekjes of, zoals ik hier heb gedaan, als randje langs je plaatje te gebruiken.


Ook deze herfsttekst kom weer van de Clearstamp sheet Autumn. Ik heb de banner waar ie op zit zelf gesneden door kleine hokejs weg te snijden van een rechthoekig stukje kraft. Aan de uiteinden hiervan heb ik schroefbrads gezet en daarna het geheel opgebold en met 3D kit bevestigd.
De leuke randjes heb ik op de hoeken iets in elkaar gevlochten.


Het leuke plaatje past perfect bij de gestempelde tekst. Ik heb 'm al tag op de tag verwerkt voor een leuk effect.

Gebruikte materialen:
6002/0456 Cutting en embossing stencil Klimop
6002/2052 Cutting stencil Stripes
6011/0058 Paper en Pictures Autumn
6011/0309 Papierblok Autumn
6020/0010 Plakparels
6300/0323 Natural Sense Collection
6300/0331 Handmade Collection
6350/0311 Metal brads
6410/0098 Clear stamps Autumn
8089/0203 Kraft

Groetjes Henriëtte

8 opmerkingen:

  1. Supermooie tag!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig! Wat een mooie sfeer straalt deze kaart uit Jetje!

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Je hebt die tag echt heel erg leuk gemaakt,
    gave details en kleuren, super ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou die appeltjes zien er heerlijk uit en wat is je tag leuk geworden. Een heel mooi plaatje en alles past er weer perfect bij. nu maar hopen dat die appels smaken ;)

    Liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een schitterende herfsttag Henriëtte...prachtig in dei warme kleurtjes en ook de accentjes zijn weer zorvuldig uitgekozen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige tag Henriëtte. Alles is zo mooi bij mekaar gecombineerd en de gevlochten randjes vind ik super mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen