Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 26 november 2015

ATC kaartjes Just Married

Deze keer ben ik weer eens bezig geweest met het maken van ATC-kaartjes voor Joy!crafts.
Er zijn  nieuwe Clearstamps uitgekomen waarmee je prachtig de randen van ATC kaartjes kan stempelen. In combinatie met het nieuwe papierblok heb ik de serie Just Married gemaakt.


Ik heb het bestempelde papier uit papierblok Love gemat met Metallic cardstock. De plaatjes die ik op de ATC kaartjes heb gebruikt komen allemaal uit het Paper en Pictures Just Married blokje.
Ik heb de plaatjes gesneden met de nieuwe rechthoekige Basic mallen van Mery's. Hierdoor heb ik ook een kleine stiksteek randjes langs de randen wat een leuk effect geeft.
Voor het eerste ATC kaartje heb ik het bruidspaar gekozen.


De tekst, van Clearstamps sheet Sending love heb ik gestempeld op papier uit hetzelfde papierblok en gestanst met de nieuwe ovale Basic mal van Mery's.
Onder de tekst heb ik nog een strikje, gemaakt met de snijmal Bille's Bows gezet die ik afgewerkt heb met een Add-ies Glitter Lips.


Voor het tweede kaartje heb ik het plaatje van Just Married gekozen. De tekst Happily ever after vind ik daar prima bij passen.


Natuurlijk mogen ook mooie bloemen niet op deze ATC kaartjes ontbreken. Helaas staan die er niet helemaal scherp op omdat het fototoestel het plaatje in de focus heeft genomen.


Op het derde kaartje heb ik een plaatje van de trouwringen gezet. Die horen er op zo'n dag ook zeker bij.


Alle plaatjes heb ik afgewerkt met hele kleine plakpareltjes zoals je op deze foto beter kan zien.


En dan nog even een foto van alle 3 de ATC kaartjes bij elkaar.

Gebruikte materialen:
6002/0441 Cutting stencils Bille's Bows
6002/0489 Cutting en embossing stencils Basic Rechthoek
6002/0490 Cutting en embossing stencils Basic Ovaal
6011/0071 Paper en Pictures Just Married
6011/0082 Papierblok Love
6020/0001 Plakparels Parelmoer
6370/0056 Artificial Flowers Calla
6370/0058 Artificial Flowers Roosjes
6380/0018 Add-ies Glitter Lips
6410/0040 Clear stamps Sending Love
6410/0396 Clear stamps ATC
8099/0201 Metallic Cardstock Linen Structure white

Weer leuk dat je langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte






6 opmerkingen:

  1. Een heleboel mooie kaartjes. Gaaf hoor. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo dit ziet er romantisch uit en zo leuk met die glitter lippen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRACHTIG zijn deze 3 kaartjes weer Henriëtte...hele romantische accentjes erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lieve serie ATC-kaartjes Henriëtte, gaaf die glitterlippen...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie ATC kaartejes. Die glitter lippen zijn wel blikvangers.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Wat zijn ze leuk geworden, zie ze nu overal voorbij komen ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-2 kleuren}

    BeantwoordenVerwijderen