Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 15 november 2015

Bloghop Joy!crafts

Van 15 tot 18  november is er weer een bloghop op het blog van Joy!crafts , dit keer met het thema: Uitnodiging.
Een aantal DT-leden, waaronder ik, zijn aan de slag gegaan met de mallen van Bille's Invitation en Bille's Garden.


Onder iedereen die aan de bloghop meedoet wordt een leuke prijs verloot.
Hoe werkt het?
Je laat bij alle 4 de DT-leden een leuke reactie achter bij de kaart van de bloghop, daarna ga je terug naar het blog van Joy!crafts  en laat daar ook nog een reactie achter dat je hebt meegedaan.
Niet moeilijk toch??

Ga dus langs op de onderstaande blogs:
Henriëtte  (hier ben je nu)
en maak kans op die leuke prijs die door Joy!crafts weggegeven wordt.

Dit is mijn bijdrage geworden voor deze bloghop.


Ik heb papier gebruikt uit het leuke papierblok Afternoon Tea.


Deze leuke bloemen zijn gemaakt met de leuke bloemenmal van Lin en Lene. Er zitten 5 bloemen in een rij aan elkaar waarvan ik er 3 los heb geknipt.
De takjes (Bille's Flourishes) die er onder gestoken zijn zijn gesneden uit Metallic Cardstock.


De uitnodiging is gestempeld met de nieuwe Clearstams Dikke knuffel.


Deze prachtige hoek met bloemen is een oudere mal van Lin en Lene. Ik heb 'm gemat en afgewerkt met een paar plakparels in de hartjes van de bloemen.


Het leuke tuinsetje is gemaakt met mallen uit de serie Bille's Garden. Ik heb één stoeltje gespiegeld opgeplakt en op het tafeltje alvast 2 kopjes en een theepotje klaargezet voor de visite die verwacht wordt.


Het leuke plaatje komt uit het nieuwe Paper en Pictures Girly Girls blokje.

Gebruikte materialen:
1201/0012 Cutting en embossing stencil Lin en Lene Hoek
1201/0082 Cutting, embossing en debossing stencil Lin en Lene Bloem 5 blad rond
6002/0263 Cutting en embossing stencil Bille's Flourishes
6002/0340 Cutting en embossing stencil Love Home
6002/0376 Cutting en embossing stencil Bille's Garden
6011/0068 Paper en Pictures Girly Girls
6011/0077 Papierblok Afternoon Tea
6020/0016 Plakparels roze
6410/1001 Inktkussens Metalic
6410/0367 Clearstamps Dikke knuffel
8013/0022 Cardstock White
8013/0106 Metallic Cardstock Grijs
8099/0001 Linnen Carton
8099/0204 Metallic Cardstock Linen Structure Licht groen

Doe gezellig mee met deze bloghop!
Veel succes.

Groetjes Henriëtte

45 opmerkingen:

  1. Hoi, wat een mooie kaart. Inspireert mij voor een kerstdiner uitnodiging.
    Erg leuk!

    Ik hop weer verder :D
    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt wat is dat tafeltje en die stoeltjes toch leuk.
    heel leuk verwerkt op het kaartje.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje in deze zachte tinten, heel erg mooi gedaan Henriëtte....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook hier zie ik weer een geweldige creatie voor de bloghop, leuk hoor om zo door blogland te hoppen haha....

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke bloghop Henriëtte...ik kom van Erica af en nu hier je prachtig uitnodigingskaartje bewonderen...wat een gezellig hoekje heb je gecreëerd met die leuke stansjes...heel mooi hoe je alles gecombineerd heb...
    Ik zou wel echt langs willen komen....ik kan volgens mij nog veeeeeeel leren van je...ik kom met veel plezier telkens een kijkje nemen naar je schitterende kaartjes

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi ,een leuk tafereeltje heb je gemaakt.
    Mooie mallen ook en kleuren, ben er helemaal weg van.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n bloghop !
    Wat een prachtig kaartje Henriette.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een mooie kaart heb je gemaakt Henriette het tuinsetje staat er mooi bij.
      Gr Karin

      Verwijderen
  8. Leuk met de bistro tafel en stoelen...
    Heel gezellig !! Je zou zo zin krijgen in thee of koffie ...
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Wat een vrolijke kaart, super mooi gemaakt ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, this invitation card is full of beautiful details and so sweet!
    Thank you for the chance in this Blog Hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou graag een kopje thee met je willen drinken Henriëtte, maar het is niet om het hoekie van de deur hè, haha Je hebt een prachtig kaartje met deze Joy spulletjes gemaakt! Een hele fijne zondag verder!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt heel mooi!! Ik ben altijd wel een pietje precies met stansen/mallen. Maar deze vind ik toch wel heel mooi!!
    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk een kopje thee tijdens het hoppen.
    Prachtige creaties. Ik ga snel weer verder.
    Lieve groetjes Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke bloghop.. wat een schattig kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is heel anders dan ik van je gewend ben, maar ook dit is een super mooi kaartje. Leuk detail het terras in het hoekje!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hop hop, ook al zo'n gezellige uitnodiging om gezellig langs te hoppen!
    mooi Zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattige kaart en dat bistro setje op de kaart is helemaal schattig. Ik hop weer verder.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend hoe je dit allemaal gecombineerd hebt. Het is een prachtig geheel zo.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gezellig knus kaartje!!!
    Creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er supers uit Henriette!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuke en lieve kaart. Mooie kleurtjes.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I love the Bille's Garden dies you used! Such pretty details! Lovely project!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart met een supergezellig sfeertje, Henriëtte....ik zou zo langs willen komen voor een kopje thee....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een leuk kaartje, het tafeltje met de stoeltjes vind ik helemaal super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat n gezellig kaartje, doet me aan vakantie in de Provence denken , heerlijk.👍

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Natuurlijk doe ik graag weer mee met jullie bloghop!
    Zo leuk altijd om te zien hoe iedereen de mallen weer verschillend gebruikt.
    De gespiegelde stoel staat zo leuk achter dat tafeltje en ook het bloemenhoekje vind ik prachtig met die metallic blaadjes er achter.
    Ik hop weer verder maar heb genoten van jouw creatie!
    Fijne creatieve week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk zeg een bloghop. EN gelukkig geen 8 blogs langs te gaan, dat houd me wel eens tegen. Je kaartje is top en leuk om het stoeltje tegengesteld te stansen. Wat staat dat gezellig!
    Op naar Nans! Doei....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een plaatje zeg! Mooie details om alles goed te bekijken. Je hebt er een mooie creatie met de stansen van gemaakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een ontzettend lieve en gave kaart! zo'n uitnodiging kan niemand weigeren toch?! Super blok he?! Paper en Pictures Girly Girls). Groetjes,
    Thera

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gezellig hoppen! Ik hou ervan....
    Je kaartje vind ik erg leuk. Alles matched en supergaaf hoe de mallen erbij passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtige kaart Henriëtte. Jammer dat je er vandaag niet bij kan zijn. Ik wens je ook een hele fijne dag.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt 😀
    Gr Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig Henriette, mooi gemaakt met een mooi plaatje, malletjes en kleuren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Via de bloghop hier terecht gekomen. Mooie kaart heb je der voor gemaakt , top , leuke blog ook
    Ik hop verder
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Je kaartje ziet er gezellig uit!
    Perfect dus voor een uitnodiging :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een mooie kaart heb je gemaakt zo leuk met dat tafeltje en stoeltjes groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gezellige uitnodigingskaart is dit. Krijg gelijk zin in een kop thee met wat lekkers! Hop nu naar het blog van Nans.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk leuk leuk!! Hier word je toch vrolijk van, van deze kleuren!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Schitterende kaart, leuk gedaan met dat theesetje op de tafel. Het plaatje is ook erg mooi. Erg leuk geheel.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een gezellig zitje op je kaart Henriette, je krijgt spontaan weer zin in een "terrasje pakken" met zo'n kaart. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Kijk, dat nodigt uit om er gezellig bij te gaan zitten op dat terrasje! Dit zijn echt leuke mallen.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Henriëtte,

    WOUW! Du hast ein wunderschönes Werk gestaltet - vielen Dank und liebe Grüße :o)

    Bille

    BeantwoordenVerwijderen