Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 4 november 2015

Kado-doosjes

Vorige week donderdag, tijdens de KreaDoe, was ik gezellig de hele dag bij de kraam van Kreatrends aanwezig om te helpen. Het was gezellig druk en ik heb het vreselijk goed naar mijn zin gehad.


Tussendoor heb ik nog een paar kadodoosjes gemaakt met de leuke mallen van Nellie Snellen.
Aan het einde van de beursdag heb ik geprobeerd de doosjes mooi op de foto te zetten wat wel moeilijk was doordat er door de lampen aan de kraam schaduwen tevoorschijn kwamen waar ik ze eigenlijk niet wilde hebben. Maar .... ik moet zeggen dat het nog redelijk gelukt is.


Dit lieve hartje heeft in de beide zijkanten een gaatje waardoor het leuk was om er een mini tasje van te maken. De enige versiering die ik er op aan gebracht heb is een strikje, gemaakt van een klein stukje kant en een lief roze roosje.


Dit doosje heb ik eerst gesneden uit rood kaartkarton waarna ik de leuke embossingfolder Chickenwire heb gebruikt om er een motiefje in te embossen.
De zijkanten van het doosje heb ik bewerkt met Inka Gold, wat een mooie afwerking geeft.
Verder heb ik een piepklein labeltje gesneden waar ik een tekst op heb gestempeld.


Hier heb ik het doosje weer iets anders gepimpt.

De doosjes zijn niet groot maar wel heel erg leuk om een paar snoepjes in te stoppen of, als je een verjaardag hebt, te gebruiken als bijvoorbeeld Geld-kado-doosje.

Groetjes en graag tot de volgende keer,
Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. Wat een schattige doosjes,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke doosjes. Wim heeft voor mijn beurzen weggevertjes als doosjes gemaakt. Voor mensen die 3 kaarten kopen. Snoepjes en bedeltjes er in. Hij verveelde zich. hihihi
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige creatie zijn deze kleine weggeefcadeautjes Henriëtte, ik moet er ook nog eentje te maken voor onze dochter die volgende week jarig is...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke doosjes! Vooral het hartje is echt een "snoesje".
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke doosjes,Henriëtte.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Wat een leuke doosjes zijn dat geworden,
    gezellig om zo op de kraam te maken allemaal ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen