Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 19 december 2015

Kerstkaart Winter Wonderland

Een tijdje terug heb ik een kerstkaart gemaakt voor Kreatrends met prachtige mallen van Marianne Design.


Ik heb toen gelijk nog een kaart met dezelfde mallen gemaakt voor eigen gebruik, wel met een heel ander plaatje en bovendien met de randmal aan de zijkant in plaats van aan de onderkant.


Wat leuk is deze tekst-mal en ook zo gemakkelijk te maken en duidelijk te lezen.


De randmal is werkelijk schitterend......


.... en ook de ijskristallen boog is een prachtige mal.


Het plaatje is een heerlijk winters tafereeltje en zo lief.

Op naar de volgende kerstkaart, die morgen gepland staat.
Groetjes Henriëtte






5 opmerkingen:

  1. Hoi Henriette. Prachtige kaart met de combi van de mallen en dit mooie plaatje. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig tafereeltje! Mooie mallen heb je gebruikt, ik vind die randmal wel heel gaaf! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zo zag het vroeger er uit witte kerst en winters koud en wit met een klein beetje weemoed denk ik terug want kou bbrrrrr daar hou ik niet van en dit weer van nu prima voor mij. Je kaartje is weer met recht een plaatje om naar te kijken.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart zo mooi hoe je de mallen hebt gecombineerd het is een plaatje om te zien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi, Henriëtte! En wat een mooie mallen heb je gebruikt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen