Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 17 december 2015

With Love at Christmas

De mooie mal van Marianne Design  heb ik deze keer gebruikt in combinatie met oude stempels. Ook heel erg leuk en het geeft toch weer een ander effect.


De stempels heb ik jaren geleden gekocht bij het Kruidvat en kwamen tevoorschijn toen ik kerstteksten zocht.


Deze tekst zit ook op de stempelsheet waarvan de hertjes ook een onderdeel zijn. Ik heb 'm gemat op een stukje kraft waarvan ik de hoeken heb afgesneden en afgewerkt heb met plakpareltjes.
Ik heb 'm met 3d kit iets bol opgeplakt.


De stempel heb ik met embossingpoeder verwerkt. Wat een leuk hertje is het toch.
Zomaar een heel ander soort kaart dus maar wel heel erg leuk om te doen.

Groetjes Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. Prachtig Henriëtte !!
    Idd een prachtige mal ,mooie stempel leuke combi heb je gemaakt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het combineert mooi, het gestempelde hert en de mooie mal er omheen. Leuk afgewerkt met die sterren.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie je maar weer wat je tegen kan komen tussen je eigen spulletjes Henrëtte..hihi, leuke verrassing.
    Je hebt er een erg leuke kaart mee gemaakt en wat een grappig effect geeft dat stukje met tekst aan "de voet" van die stans..helemaal top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedenavond,
    wat een schitterende kaarten maak je .
    ik ben heel blij dat ik je site heb gevonden
    groetjes dien

    BeantwoordenVerwijderen