Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 3 januari 2016

Challenge 61 bij WLVC

Mijn eerste blogpost van het jaar en gelijk de start van een nieuwe challenge bij WLVC.
Voordat ik alles ga vertellen over de challenge wil ik je een heel Gelukkig, Gezond en Creatief 2016 toewensen.

De sponsor voor deze 61e challenge is AnMa Creatief

En dan de opdracht van de challenge die ik deze keer mocht verzinnen.
Omdat het de eerste challenge van het nieuwe jaar is heb ik 'm gemakkelijk gehouden: Alles mag als er maar Kant op je vintage creatie duidelijk zichtbaar aanwezig is (dus geen mooi randje van papier maar een echt kantje).
Iedereen die vintage kaarten maakt heeft kantjes in huis dus de opdracht moet niet al te moeilijk zijn.

Ik ben er natuurlijk ook mee aan de slag gegaan en heb een kaart gemaakt voor Hennie en Wessel van Kreatrends waar ik bij in het DT-team zit.
De dag voor kerst zijn zij opa en oma geworden van een kleindochter en dat verdient natuurlijk een felicitatie.


Het mooie dessinpapier komt uit een papierblokje van Noor!Design. Ik heb het aan de randjes ruw gemaakt met een distresser en geïnkt met Distress Ink Walnut Stain.


Twee hoekjes de kaart heb ik afgewerkt met een metalen hoekje. De teksten zijn van een stempelsheet van Noor!Design. Op verschillende plaatsen op de kaart heb ik Aged Silver embossing enamel verwerkt door het er op te strooien en met de heattool te smelten.


Het hartje, waar ik een deel van de tekst in gestempeld heb, is van Joy!crafts.


Mooi detail is een parelswirl die ik gevonden heb tijdens het opruimen van mijn hobbykast.
Altijd leuk om zoiets te vinden en het past super bij dezekaart.
Hier zie je ook een deel van het kant dat ik op deze kaart verwerkt heb en wat dus de opdracht was.


Ook dit ooie bloemetje heb ik gevonden tijdens het opruimen. Geen idee van welk merk maar wel heel lief.
Achter het bloemetje heb ik nog swirls van een stansvel van Dutch Doobadoo geplakt. Heel makkelijk om op voorraad te hebben, je knipt een paar puntjes los en klaar voor gebruik.


En dan als laatste het lieve plaatje van een knipvel van Syta van Gelderen. Echt zo schattig!

Doe gezellig mee met deze challenge. Je hebt er deze keer een hele maand voor, de challenge loopt nl. tot 2 februari 18:00 uur en je mag bij deze maandchallenge met 4 creaties meedoen. Dus heerlijk aan de slag zou ik zeggen.

Groetjes Henriëtte



7 opmerkingen:

  1. Schatje!!!
    Gelukkig nieuwjaar, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Henriette.
    Een heel mooi plaatje en kleuren en prachtige details.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart vind de swirl ook prachtig nog niet eerder gezien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriëtte ,
    Super mooie kaart !
    Leuk plaatje met mooie accentjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woooow wat een schitterend voorbeeldkaartje heb je weer gemaakt voor die nieuwe challenge Henriëtte...er is weer zoveel moois op te zien....KNAP gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig en heel erg lief!! 100% Cute.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Henriëtte een schitteren 2016 ook voor jou en je gezin ... Wat een ... geweldig mooi, lief kaartje weer ... Na al de drukte van de laatste maanden ga ik ook weer aan de slag hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen