Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 8 maart 2016

Gefeliciteerd!

Voor de blogpost van vandaag, die ik gemaakt heb voor Kreatrends, heb ik een leuke verjaardagslabel gemaakt.


Ik heb hiervoor het leuke label van Dutch Doobadoo gebruikt die ik gemat heb met papier uit het papierblok Seashore. 
Bij Joy!crafts zelf is het papierblok niet meer verkrijgbaar maar Hennie heeft 'm nog wel in haar webwinkel, net zoals het plaatje wat uit het Paper en Pictures papierblok Under the Sea komt.
Wil je één van beide nog bestellen? Doe dat dan snel want OP = OP.
Onderaan dit blogbericht staan de foto's van de materialen, klik je daarop dan kom je bij het betreffende product in de webwinkel terecht.


Het hoekje is gemaakt met een leuke mal van Mery's die ik in de hoek op elkaar heb geplakt.


Ook de tekst Gefeliciteerd is van Mery's.
Met deze materialen maak je heel snel een leuke verjaardagslabel die je als kaart kan gebruiken maar ook aan een cadeautje vast kan maken.

Groetjes Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende label heb je gemaakt Henriëtte...wat een leuke nieuwe stansjes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk!!! Grappig plaatje blijft dit toch....
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke label heb je gemaakt!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen