Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 30 augustus 2016

Autumn Leaves

Ook deze kaart staat op pagina 2 van de nieuwe special, editie 4, van Joy!crafts


Helaas is de foto van mij iets donkerder dan die in de special maar ik heb nu eenmaal niet altijd de optimale lichtinval die nodig is. Ook na het foto's bewerken zijn ze dan soms nog wat donkerder, anders worden ze al gauw te flets.


Het mooie losse blad, wat samen met heet kader, de eekhoorn en de pompoen bij de Herfstset hoort heb ik met een aantal kleuren Distress Ink kleur gegeven.


Hier kan je het mooie dubbelzijdige papier nog eens goed zien. De voorkant is grijzig van kleur terwijl de achterkant een prachtige bordeaux kleur heeft. Naast de omslag heb ik met Raffia nog een mooie strik gemaakt.


Met het stencil Bladeren heb ik onderaan de kaart een rand gemaakt. Ook deze rand heb ik met diverse kleuren Distress Ink bewerkt.
Het eekhoorntje heb ik 2x uit kraft gesneden en het stel leuk bij elkaar bij de pompoen gezet.


En dan het mooie kader, gesneden uit Kraft en de geëmboste delen bewerkt met Distress Ink. Achter het kader heb ik papier uit het papierblok Autumn geplakt en daar heb ik de tekst van Clearstamps Autumn op gestempeld.

Gebruikte materialen:
6002/0544 Cutting en embossing stencil Bladeren
6002/0546 Cutting, embossing en debossing stencil Herfst set
6011/0083 Papierblok Autumn
6011/0506 Dubbelzijdig papier Autumn
6020/0013 Plakparels
6200/0038 Cleaning pad for Clear stamps
6300/0504 Decorations Raffia
6410/0098 Clearstamps Autumn
6500/0201 Tube 3D kit
6500/0215 Tacky Glue
8089/0203 Kraft
8099/0002 Linnenkarton creme

Bedankt voor jullie aandacht en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Heel mooi dit herfstkaartje Henriëtte...maar laat toch de zomer nog maar ff blijven...heerlijk is het nu...

    groetjes Rosina...

    BeantwoordenVerwijderen