Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 22 oktober 2016

Een roze vintage kerstkaart

Vandaag heb ik een kerstkaart om aan je te laten zien, geen gewone kerstkaart maar een kerstkaart met heel veel roze.
Bij WLVC heeft de lopende challenge deze opdracht en omdat ik toch nog genoeg kerstkaarten kan gebruiken ben ik er nog eens heerlijk mee aan de slag gegaan. Roze is tenslotte een vrolijke kleur en erg leuk om mee te werken!


Ik heb weer een standaard rechthoekige kaart gemaakt met papier uit een papierblok van Joy!crafts. Roze papier wel te verstaan haha, heel erg roze.


Ook de strik is heel erg roze en heb ik afgewerkt met een mooie brad. Achter de roze strik zie je nog net een stukje van het mooie brede kant wat er achter zit.


Deze kerstster heb ik al heel lang geleden gemaakt en vond ik in een doosje. De takjes die er onder zitten zijn gemaakt met een pons van McGill, ook al een oude pons.
Het hoekje is van Noor!design.


En dan het plaatje, van een oud knipvel van Marianne Design.
Het kader wat er omheen zit is van Joy!crafts. Ik heb het bewerkt met Distress Ink en er nog een paar plakparels op gezet ter afwerking.

Ben jij al een eind op weg met je kerstkaarten? Ik moet er nog aardig wat hoor.
Op naar de volgende kerstkaart zou ik zeggen.
Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart. Ik vind je bloem zo mooi en die takjespons heb ik ook nog liggen. Zal hem eens te voorschijn halen.
    Fijne dag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Henriëtte!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Henriëtte.Mooi afgwerkt met de syrik en de bloem .Leuk plaatje.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Henriëtte...wat ben je lekker bezig met je kaarten, kom je nog wel uit je hobby kamer vandaan??? Ook deze is weer prachtig, maar dat zijn we gewend bij je hè! Altijd veel te zien hier en je gebruik de stansen altijd zo mooi! Ik ga heel goed met de kerstkaarten dit jaar, hihi de wantjes heb ik 10 keer gemaakt en had er al 10 en nieuwe zijn onderweg, dus dat komt helemaal goed! Ik stuur zelfgemaakte kaarten alleen aan diegene die het leuk vinden er één te ontvangen en de rest koop ik! Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een roze kerstkaart. kan prima! mooi geworden henriette!. hier ook nog veel kerst kaarten te gaan. suc6 nog. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Henriette,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Roze is prachtig. Ik heb nu westkust of 20 kerstkaarten klaar en dat is nog zeker niet op de helft.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henriette,
    Prachtige kerstkaart ! heel veel mooie details mooi plaatje heel mooi in het roze .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen