Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 14 november 2016

Mijn reminderkaart voor challente 78 bij WLVC

Vandaag is het tijd voor de tweede en laatste reminder van de challenge die bij WLVC loopt waarbij een vintage kaart/creatie wordt gevraagd met een lief plaatje er op.
Ik ben voor deze kaart eerst in mijn map met vintage plaatjes aan het zoeken gegaan en heb daar dit lieve plaatje gevonden.


De witte basiskaart heb ik aan de randjes geïnkt, gemat met kraft papier en daarna nog een keer gemat met papier uit de oude doos. Geen idee meer welk merk papier het is.


Het mooie hoekje hoort bij de grotere mal van Noor!design die ik op deze kaart heb gebruikt. Na het embossen heb ik 'm geïnkt en afgewerkt met plakpareltjes.


De mooie rozen zijn van Joy!crafts net als de mal van het takje dat ik onder de bloemen heb verwerkt.
Achter de bloemen zie je nog net een stukje van het mooie brede kant.


De opdracht van de challenge was: vintage met een lief plaatje. Is het meisje op dit plaatje geen schatje?
Het plaatje is verwerkt in een prachtig vintage kader van Joy!crafts, daarna gemat en toen weer op een mooie mal van Noor!design gezet.

Je kan nog meedoen met deze challenge die loopt tot 17 november 18:00 uur. Ik zou zeggen....DOEN!
Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen: