Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 13 november 2016

Season's Greetings

De kaart die ik voor vandaag heb gemaakt staat ook op het blog van Joy!crafts.


Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van het nieuwe dubbelzijdige papier uit de papierset Warm Christmas. Prachtig papier in mooie tinten.


Het plaatje, dat ik achter het omgeslagen stukje heb gezet, komt uit de Luxery topper set Under the tree en is afgewerkt met gouden randjes wat een luxe uitstraling aan de kaart geeft.


Dit leuke hoekje hoort bij de ronde Snowflakes mal die achter het plaatje verwerkt zit.
De ijskristallen die er na het snijden uit komen heb ik verwerkt op de kaart.
Omdat het plaatje een gouden afwerkrand heeft heb ik er voor gekozen om ook goudkleurige plakparels op de ijskristallen te verwerken.
Kijk eens hoe mooi het omgeslagen papier is!


Onder de mooie bloem die ik bovenaan het label heb gezet heb ik nog de leuke twigs van Mery's verwerkt. Zulke takjes kan je nooit genoeg hebben.

Gebruikte materialen:
6002/0547 Cutting, embossing en debossing stencil Snowflakes
6002/0588 Cutting stencil Mery's twig
6011/0510 Papierset Warm Christmas
6012/0503 Luxery topper set Under the tree
6020/0021 Plakparels
6200/0222 Ink blending tool
6370/0068 Artificial flowers
6500/0031 Rol double sided adhesive tape
6500/0201 3D kit
6500/0215 Tacky glue
8089/0206 Kraft 15 x 30 cm
8099/0201 Metallic cardstock wit

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Henriette, mooie mallen en leuk het omgeslagen papier.
    Fijne zondag.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wow! Dit is een beauty! Wat mooi met dat stukje omgeslagen papier!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart met een mooie omslag, leuk idee zo'n omslag op de kaart...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje Henriëtte zo leuk die details erop...vooral die omgevouwen hoek is prachtig...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi met die teruggevouwen hoek waar dat plaatje achter tevoorschijn komt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk met zo'n grote omslag en dan een prachtige laatje erachter! Mooie kleuren zijn het ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen