Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 15 december 2016

Bloghop bij Joy!crafts

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop bij Joy!crafts. Deze keer is het thema: Roses.
Deze maand is er een prachtige serie met het thema Roses uitgekomen, bestaande uit een papierblok, Clear stamps en 2 schitterende stencils.


Dit is mijn kaart voor de bloghop geworden. Als basis heb ik het mooie papier Roses gebruikt. Om het goed te laten zien heb ik de kaart niet "vol" gemaakt. Wel heb ik de mooie stencils Circle en Chic rond op de kaart verwerkt.


Dit is het stencil Swirl Roses. Ik heb het twee keer gesneden waarbij ik de roze rozen uitgeknipt heb en op de groene versie heb geplakt.
Prachtig vind ik 'm!


Ook heel mooi is het andere nieuwe stencil Rose. Deze heb ik 4x gesneden, 2x uit groen en 2x uit roze waarbij ik de rozen op dezelfde manier heb verwerkt. Verder heb ik 1x de grote roos met stengel losgesneden en de twee delen apart op elkaar geplakt zodat er een soort bosje ontstaat


Op de kleinste cirkel, gesneden uit dessinpapier heb ik de Clearstamps Roses nog hier en daar gestempeld en niet ingekleurd.


Voor de strik heb ik twee lengtes kant dubbelgevouwen en in het midden vastgezet met een brad.

Gebruikte materialen:
6002/0648 Cutting en embossing stencil Rose
6002/0652 3D Cutting en embossing stencil Swirl Rose
6002/6102 Cutting stencils Chic rond
6002/6104 Cutting stencils Circle
6011/0049 Papierblok Magic lantern
6011/0513 Papierset Roses
6020/0002 Plakparels
6030/0006 Brads
6200/0038 Cleaning pad Clearstamps
6200/0054 Glue gun
6200/0222 Ink blending tool
6200/0230 Acrylblok 15 x 30 cm
6300/0320 Natural sense collection
6410/0436 Clearstamps Roses
6500/0201 3D kit
6500/0215 Tacky Glue
6500/0217 Lijmpennen
8013/0123 Metallic cardstock taupe
8013/0128 Metallic cardstock rose
8099/0205 Metallic cardstock linnen structure kaki

Ga langs bij onderstaande blogs, laat als laatste een bericht bij Joycrafts achter dat je mee hebt gedaan en maak kans op een leuke prijs! Succes.
Henriëtte (hier ben je nu)
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

17 opmerkingen:

  1. De bloemen geven een mooi vintage uiterlijk aan de kaart. Prachtig.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op deze vintagekaart komt de roos ook super mooi uit! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vintage kaart en de rozen stansjes staan er super mooi bij.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Henriétte een mooie vintage kaart zo met die rozen.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kaartje Henriëtte...zo leuk die rozenstans...ik ga zeker bij alle designers ff langs...lekker hoppen hahaha
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous. The die cut roses are perfect for this vintage style card. So elegant. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan! Krijg er inspiratie van
    Groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Henriëtte. Prachtig zijn de rozen, en staan heel mooi op je heel kaart.
    Groetjes Fia (Marrica)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, Henriette, het is weer een bjoetie.
    Wat een mooie serie zijn/is de roses.

    Ik hop weer gezellig verder.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart, die strik is helemaal top.
    Groetjes,
    Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart gemaakt. Mooi gewerkt met papier en de stansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a gorgeous card Henriette, this rose collection is beautiful : )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous colors and details on this beautiful card! Love the vintage picture and the roses! Such pretty stamps and dies!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaart!
    Jullie hebben allemaal een eigen draai aan je kaart gegeven. Heel erg leuk om te zien!
    Mooie rozen en je strik maakt het geheel heel chique.
    Groetjes Crealientje.
    Hop.....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart. Schitterend zijn de bloemen.
    Mooi geheel zo!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a cute image and wonderful card.
    Groetjes Valerija

    BeantwoordenVerwijderen