Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 3 december 2016

Challenge 80 bij WLVC

Vandaag is het tijd voor de 80e challenge bij WLVC wat helaas ook gelijk de allerlaatste challenge is. Plony heeft besloten om te stoppen met het blog.
Omdat deze challenge de laatste is hebben we besloten om het een maandchallenge te maken en dat je met een onbeperkt aantal kaarten mee mag doen!
De sponsor voor deze allerlaatste challenge is Scrap en Co.
De opdracht voor deze challenge is heel gemakkelijk: Alles mag als het maar Vintage is!

Mijn bijdrage is deze schudbol geworden, die ik gemaakt heb op de DT-dag van Joy!crafts.
Het foto's maken van deze bol was best wel lastig omdat je toch rekening moet houden met het weerkaatsen van het licht op de plastic bal. Ga er maar voor zitten want het zijn aardig wat foto's geworden. Zelf ben ik ape-trots op de schudbol die nu gezellig in de woonkamer op een mooi plekje staat.


Deze kant van de schudbol heb ik bewerkt met een vintage plaatje van Studio Light. Het papier dat ik gebruikt heb als achtergrond en standaard komt uit het papierblok Shabby Christmas van Noor!Design.


Achter het plaatje heb ik de mooie Endless Background Love gezet. Deze heb ik bewerkt met Distress Ink zodat het embossing en debossing mooi te zien zijn.


Met leuke takjes,  glitterbolletjes en een dubbele strik heb ik de ene zijkant van het plaatje versierd.


Bovenaan het plaatje heb ik nog wantjes van Noor!Design gehangen.


Bovenop de sneeuwbol zit Snowball clay met daarop lekker veel bloemen en een strik van organza.


Als de bol gedraaid is zien de bloemen er zo uit. Hier zie je ook goed het leuke takje, gesneden uit kraft en bewerkt met een witte pen.


De andere kant van de schudbol heb ik ook in winterse sferen gehouden maar dan met een natuurplaatje.


Achter het plaatje zitten een oude blauwe mal van Noor!Design met daarop weer de Endless Background Love die ik hier iets lichter van kleur heb gelaten.


De tekst Winter past er natuurlijk leuk bij en is ook goed van formaat in deze schudbol.


De leuke bomen (bewerkt met True Snow) van Noor!Design en het hertje van Joy!crafts staan gezellig in de sneeuw.


De standaard, waar de schudbol op staat, is gemaakt van papier, met aan de bovenste rand sneeuw, gemaakt van Snowball-clay en een roosje met een fijn takje er onder.

Doe ook mee met deze allerlaatste challenge bij WLVC, er is weer een prachtige prijs te winnen en zoals ik bovenaan al geschreven heb, je mag meedoen met zoveel kaarten/projectjes als je zelf wilt, zolang het maar Vintage is.
De einddatum van onze allerlaatste challenge is 27 december 18:00 uur.

Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. Schitterende creatie!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je hier trots op bent is zeer terecht hoor, wat een prachtig werkstuk! Heel mooi gemaakt met twee totaal verschillende kanten. Wat een werk zal het geweest zijn maar je hebt er eer van hoor!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een Prachtige creatie Henriëtte !!
    Je schuddebol is echt top hoor .
    Zoveel moois te zien .
    Jammer heel jammer dat het de laatste challenge is ga jullie missen .
    Prettig weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben helemaal weg van je schudbol Henriëtte wat geweldig dat je dit op de teamdag kon maken! Ik blijf er naar kijken, vind alles zo prachtig gedaan...je kan er zeer trots op zijn en geef het een mooi plekje!!! WLVC ga ik erg missen, maar bij jou kom ik natuurlijk regelmatig een kijkje nemen! Fijne zondag morgen...groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een genot om hier van te mogen genieten Henriëtte. Ik zit met open mond en mijn neus tegen het scherm en je weet me hier echt mee te inspireren..práchtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen