Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 6 december 2016

Een kaartje speciaal voor jou

Heb je de Clearstamps Cars and Truck al gezien? Ik ben er voor Joy!crafts mee aan de slag gegaan en heb er deze stoere mannenkaart mee gemaakt.


Het achtergrondpapier komt van papierblok Fading Colours. Ik heb het gecombineerd met papier uit papierblok Cool Dudes omdat daar weer heel leuk papier in zit wat goed bij auto-stempels past.


Het leuke raster heb ik op twee plaatsen verwerkt op deze kaart. Op deze foto zie je het boven de stempelafdruk uitsteken terwijl ik het op de 3e foto achter de bloem heb verwerkt.
Ook heb ik jute op de kaart verwerkt.


De draadjes die ik aan alle kanten heb verwijderd voor een rafelig effect heb ik bewaard en achter de bloemen gezet als een soort blaadjes.
De tekst, van Clearstamps Banners, heb ik in 3 delen gestempeld op het leuke schoolbord stencil van Mery's.


De bloemen zijn gemaakt met nieuwe mallen van Mery's. Deze bloem bestaat, net als de kleinere, uit vier delen. Twee grote en twee kleinere. In het midden heb ik een groene plakparel gezet maar je kan er ook voor kiezen om de hartjes van de bloemen te maken met de kleine cirkeltjes die bij deze set horen.


De stempel van de auto heb ik ingekleurd met Brushmarkers van Winsor and Newton. De randen van het stempelafdrukje heb ik bewerkt met Clearstamps Grunge in twee verschillende kleuren.

Gebruikte materialen:
6002/0594 Cutting en embossing stencil Mery's Schoolbord
6002/0596 Cutting stencil Mery's flowers Pointed
6002/0598 Cutting stencil Mery's Raster round
6011/0301 Papierblok Fading Colours
6011/0315 Papierblok Cool Dudes
6020/0007 Plakparels donker groen
6300/0504 Decoration Jute en Raffia
6410/0093 Clearstamps Grunge
6410/0410 Clearstamps Banners
6410/0440 Clearstamps Cars and Truck
8011/0700 Stamping Colouring paper
8089/0206 Kraft
Brushmarkers Winsor and Newton:
Blender, B318 Cloud Blue, CG2 Cool Grey 2,
CG3 Cool Grey 3, R455 Ruby, R666 Red,
Y156 Sunflower, Y367 Canary

Leuk dat je langs bent geweest en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel mooi uit Henriëtte en de bloem vind ik ook prachtig.
    Super gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke mannenkaart Henriëtte.
    gr Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg stoere kaart,mooi gedaan ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen