Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 20 december 2016

Merry Christmas

Ik ben nog steeds niet klaar met het maken van kerstkaarten. Ik heb ze nu bijna allemaal geschreven maar dit jaar gaan er toch ook weer gekochte kerstkaarten de deur uit hoor. Gewoon omdat ik er niet genoeg heb kunnen maken maar ook omdat er mensen zijn die een zelfgemaakte niet altijd waarderen.


Dit is een kaart die ik dit weekend gemaakt hebt. Lekker snel klaar en toch op een bepaalde manier chique. Zo'n embossing folder werkt toch wel heel snel en als je dan metallic cardstock gebruikt krijgt het toch een "rijkere" uitstraling.


Ook de poinsetta heb ik uit metallic cardstock gesneden. Ik blijf het een prachtige mal vinden en in combinatie met de swirls van Dutch Doobadoo is het een prima afwerking van de kaart.

Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Toch ook weer een heel mooi kerst kaartje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan Henriette. En ... je weet vast wel de mensen die het wel waarderen. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen