Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 13 december 2016

Prettige Feestdagen

Wat is het leuk om, met op de achtergrond kerstliedjes op de radio, kerstkaarten te maken. Ik kom dan helemaal in de stemming en het lijkt dan ook wel een stuk gemakkelijker te gaan en dat is handig want ik "moet" er nog wel een aantal.



Ik heb voor deze kaart allereerst een leuke mal van Dutch Doobadoo uitgekozen en deze gemat met papier uit het papierblok Happy Holidays van Joy!crafts.
Daarna ben ik alle mallen die ik wilde gebruiken bij elkaar gaan zoeken.


Allereerst de prachtige koekoeksklok van Marianne Design, gesneden uit papier uit papierblok Wood Textures van Joy!crafts. Hierdoor krijgt de klok een mooie hout-look.
Voor de wijzerplaat heb ik een klein stukje creme cardstock gebruikt die ik nog een keer met de mal door de stansmachine heb gehaald en daarna uit heb geknipt.
De wijzers zijn gesneden uit zwart kaartkarton en met een brad vastgemaakt.


De prachtige Ice Crystals rand van Marianne Design heb ik gesneden uit wit cardstock, aan de randjes beïnkt met Distress Ink Walnut Stain en hier en daar versierd met plakparels.


De kerstbomen zijn van Noor!Design. Ik heb ze bewerkt  zodat het lijkt of er sneeuw op ligt.
Met Snow Ball Clay van Craft Emotion heb ik ook aan de onderkant van de kaart nog sneeuw gemaakt.

Deze tekstmal is ook van Marianne Design. Ik heb 'm gesneden uit cardstock en bewerkt met Walnut Stain.

Leuk dat jullie weer langs zijn geweest, succes en veel plezier met het maken van jullie kerstkaarten.
Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje. Lief plaatje heb je hiervoor gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf die klok!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, heel erg gaaf die grote klok zo aan de zijkant. Mooi gemaakt hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Gave kaart heb je er weer van gemaakt ☺
    Leuk met al dat foamball clay !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen