Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 16 december 2016

Prettige feestdagen

De kaartenstroom blijft nog even voortduren want vandaag heb ik alweer een kaart om te laten zien.
Deze keer heb ik weer eens gewerkt met een embossing folder. Dat was lang geleden maar geeft een heel leuk effect.


De embossing folder is van Craft Concepts en heet Merry Christmas. Ik heb er wit metallic cardstock bij gebruikt dat ik na het embossen bewerkt heb met verschillende kleuren Inka Gold.
Het plaatje is van een knipvel van Syta van Gelderen.


Uit grijs metallic cardstock heb ik de tekst gesneden. De mallen die ik hiervoor gebruikt heb zijn van Mery's.

Omdat de gesneden tekst op de foto niet goed opvalt heb ik er een close-up van gemaakt.


En tot slot nog een foto van de prachtige bloemen van Marianne Design, gesneden uit wit en grijs metallic cardstock en afgewerkt met een gouden plakparel.

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:


  1. wat een gave kaart,
    tof plaatje, en zeker
    mooi met het geëmboste ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit kaartje Henriëtte...mooie embossing ...maar ook het leuke plaatje en poinsettias zijn geweldig ..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen