Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 12 december 2016

Prettige kerstdagen

Deze week ga ik beginnen met het schrijven van mijn kerstkaarten en daarom ben ik toch nog maar even aan de slag gegaan met het maken van een aantal kaarten want mijn voorraad is wel aardig maar er kunnen er altijd nog meer bij.


Ik heb papier uit het WinterWonderland papierblok van Noor!design gebruikt voor de achtergrond met daarop, uit kraft gesneden de prachtige mal van MarianneDesign LR0405. Daarmee was gelijk de basis van de kaart klaar.


De leuke tekst van Precious Marieke PM10072 heb ik in twee stukken geknipt waarvan ik de tekst bovenaan de kaart gebruikt heb.


Deze kerstster heb ik gemaakt met de mooie LR0435 van MarianneDesign. Prachtig die inkepingen in de blaadjes.
Ik heb ze met mijn vingers iets bol gebogen voor een mooie effect, of het zo aankomt nadat het op de post is geweest denk ik niet.


Het leuke paatje vond ik in een plastic zakje, samen met nog meer kerstplaatjes. Wat is het hondje lief he. Op deze foto kan je ook het tweede gedeelte van de tekstmal vinden, leuk als afwerking.

Ook de komende 3 dagen komt er een kaart online, het lijkt wel een marathon zo aan het einde van het jaar haha.
Als je zin hebt zie ik je graag weer.
Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen: