Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 25 december 2016

X-mas Hohoho

Zijn jullie ook zo druk geweest met het maken van kerstkaarten. Ik wel hoor.  Handig om kerstkaarten te maken is het nieuwe Stans-design papierblok Christmas Carol. Hierin zitten plaatjes, papier , labels en andere uitdruk stansen die allemaal bij elkaar passen.
Ook ik ben met dat papierblok aan de slag gegaan.


De basiskaart is 15 x 15 cm met daarop designpapier uit het bovengenoemde papierblok.
In het midden van de kaart heb ik een groene strook papier verwerkt waar het één en ander achter gestoken zit.


Leuk in het papierblok zijn de labels die je zo uit het papier kan drukken. Er zitten heel veel verschillende in het blog met allerlei teksten er op maar ook zonder teksten.


Naast het papierblok heb ik ook nog een paar nieuwe stencils gebruikt zoals de mooie Endless Background Swirls die ik achter het plaatje heb verwerkt. Ik heb 'm gesneden uit dessinpapier uit het papierblok en daarna bewerkt met inkt om alle geëmboste swirls goed zichtbaar te krijgen.


Ook de mooie nieuwe Snowflake border heb ik gebruikt op deze kaart. Zoals te zien is snijdt hij de bovenkant helemaal uit met daaronder nog een gedeelte wat gedebost wordt in de kaart. Door het papier aan de onderkant te inkten als de mal er nog op zit komt dit goed naar voren.
Met Clearstamps Snow Alphabeth heb ik nog het woordje Joy gestempeld op het dessinpapier en deze uitgeknipt.

Gebruikte materialen:
6002/0649 Cutting en embossing stencil Endless Background swirls
6002/0690 Cutting stencil 3D Snowflake border
6011/0382 Stans-design papierblok Christmas Carol
6020/0007 Plakparels
6030/0005 Plakparels groen
6200/0001 Sanding bloc
6200/0021 Strikjesmaker
6200/0038 Cleaning pad clearstamps
6200/0222 Ink blending tool
6200/0232 Acrylblok 7 x 10 cm
6300/0031 Organza 12 mm
6410/0439 Clearstamps Snow Alphabet
6500/0201 3D kit
6500/0215 Tacky Glue
6500/0217 Lijmpennen
8099/0223 Metallic Cardstock Linnen structure taupe

Leuk dat jullie weer langs zijn geweest en hele fijne kerstdagen toegewenst.
Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:


  1. Wat een mooie kerst kaart, en altijd leuk zo
    in de traditionele kleuren ☺

    Hele mooie kerstdagen met veel warmte en gezelligheid.
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mooie kerstkaart heel leuk plaatje .
    Fijne kerstdagen Henriëtte .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen