Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 10 januari 2017

Hartjes enveloppe

Wat is de nieuwe enveloppe-heart van DutchDoobadoo leuk! Ik ben er mee aan de slag gegaan voor Kreatrends.


Allereerst heb ik de vorm van de mal op wit kaartkarton gelegd, nagetekend en uitgeknipt. Daarna ben ik met het leuke papierblok Spring-tastic van Yvonne Creations aan het matten gegaan.
Het is even goed kijken hoe de enveloppe dicht vouwt zodat het papier niet ondersteboven komt te zitten maar het resultaat is erg leuk.
Het hartje heb ik nog een keer extra uit een andere kleur papier geknipt zodat het goed opvalt.


Op de achterkant van de enveloppe heb ik de leuke Butterfly Border van de Spring-tastic collectie van Yvonne Creations gebruikt.
Ik heb 'm gesneden uit roze kaartkarton, gemat met wit kaartkarton en daarna heb ik de vlinders en de bloemen als mozaïek opgevuld met verschillende papiertjes. Het is even een werkje maar het resultaat is erg leuk.


Achter de vlinders zit nog een losse tag verstopt met daarop een leuke verjaardagstekst van de Clearstamp sheet van Spring-tastic.
Verder heb er nog metalen hoekjes op gezet.


Binnenin de enveloppe heb ik nog een kaartje gedaan, ook gemaakt met papier uit het papierblok.
De leuke eendjes stempel en de tekst staan ook op de genoemde clearstamp sheet.
Op de achterkant van het kaartje is voldoende plaats om een leuke boodschap voor de jarige neer te zetten of om er bijvoorbeeld geld op te plakken.

Mijn eerste blogpost voor Kreatrends in 2017 zit er weer op. Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie, heel mooi zoals je het dessinpapier hebt gebruikt en ook de achterkant is prachtig om te zien!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat tover jij er weer iets moois mee
    van een envelop, echt prachtig, en veel moois
    op verwerkt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. /Wat heb je dit mooi gemaakt Liesbeth, een prachtig voorbeeld voor iedereen, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie mal is dit en wat je er iets leuks van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig tafereel echt al Lente
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit weer mooi gedaan zeg en wat een leuke details allemaal. je denkt een enveloppe te zien, maar na openen krijgen we nog meer moois te zien. heel leuk gedaan.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige enveloppe ! Mooie details...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen