Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 26 november 2010

Klein labeldoosje


Gisteren ben ik hard aan het werk gegaan voor mijn zwager. Hij is maandag jarig en wilde eigenlijk niets voor zijn verjaardag hebben, maar dat vind ik persoonlijk helemaal niet leuk, dus dan een aardigheidje.
Het labeldoosje heb ik al meerdere keren gemaakt, maar was voor de chocolaatjes (gehaald bij Het Chocoladehuys hier in Zwijndrecht) veel te groot. Daarom heb ik het aan zitten passen.
Het papier dat ik heb gebruikt is van Patern Papers. De auto komt van een scrapvel van Graphics45.
De bloem is gemaakt met ponsen van Nellie Snellen en het blad eronder is ook gemaakt met een pons (weet alleen het merk niet meer)


Binnenin de overheerlijke paddestoelchocolaatjes bij het Chocoladehuys (link hierboven).


Op het label een insteekvakje gemaakt met een kleiner label erin. Vind ik altijd leuk staan.
Zondag ga ik het geven (is maar goed dat de chocolaatjes verpakt zijn anders......)
Dit doosje doet ook mee aan Challenge #7: Kadoverpakking van Mens Cards World Challenge Blog
Ben benieuwd hoe hij het vindt.

Groetjes Henriëtte

14 opmerkingen:

  1. Wat je zwager vindt weet ik niet, maar ik vind hem helemaal geslaagd hoor! Als hij het niet leuk vind hou ik me aanbevolen voor het doosje, mag jij de chocolaatjes houden!

    Liefs, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend doosje henriette
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh this is absolutely stunning - and perfect for a man! you are a good sister!

    hugs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend doosje wat zal hij daar
    blij mee zijn en de inhoud zal hij ook wel
    erg lekker vinden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een verrassing, als je met dit prachtige doosje op de verjaardag komt, heel mooi Henriëtte, en de chocolade, hmmmmmmmmmm.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het doosje in ieder geval prachtig, enne de chocolaatjes gaan er ook wel in hoor:P
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtig doosje geworden en daar zal je zwager zeker blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi doosje!!
    Schitterend gemaakt!

    Vele groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Henriette wat een schitterend doosje en wat blijft het graphic 45 toch een mooi papier. Samen een prachtige combinatie.

    Fijn weekend, groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowww,Wat schitterend gemaakt,leuk plaatje,zo mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend, nog niet eerder gezien en vindt de kleuren die gebruikt zijn leuk staan bij elkaar, mooi papier en wat lekker die bonbons.
    SUCCES met de challenge en bedankt voor de bijdrage.

    Groetjes, Danielle

    Ook namens Arina.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende creatie Henriëtte. Bedankt voor je deelname aan de challenge van Menscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk doosje! Bedankt voor de bijdrage aan de challenge bij Menscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen