Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 16 november 2010

Verjaardagskaart

Voor de vriendin van onze jongste dochter heb ik deze kaart gemaakt.

Het begon allemaal op een gezellige knutselochtend bij de Hobbystunter waar Elma een voorbeeldkaart had meegenomen die we allemaal gingen maken.
Ik had pas daarvoor deze leuke stempels gekocht en wilde wat gaan maken voor de vriendin van Annelies die bijna jarig was. Helemaal leuk, dit vrolijke papier.


De binnenkant heb ik niet al te veel versiert. Precies genoeg. Op het rechthoekige stukje konden wij mooi onze namen schrijven.
Het restant van het papier heb ik gebruikt om de kadootjes mee in te pakken.


Annelies vond het helemaal leuk om te geven en haar vriendin om te krijgen (vertelde ze me).

Groetjes Henriëtte

8 opmerkingen:

  1. Ik moet hem ook nog afmaken, maar die van jou is helemaal geweldig geworden zeg. Kan me voorstellen dat die vriendin er blij mee is, past helemaal bij tieners!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. harstikke leuk geworden zeg! echt een jonge meiden kaart;)..haha...ik zou hem ook nog wel willen krijgen hoor;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, leuke stempel, leuk idee om de cadeautjes met hetzelfde papier in te pakken.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuw wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi ,

    Wat een leuk verjaardags kaartje , je zit ook niet stil he !!

    Groetjes Wendelien

    BeantwoordenVerwijderen