Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 25 augustus 2011

Recept-kaart


Voor de trouwdag van de zoon van vrienden was het de bedoeling om voor het maken van een "kookboek" iedereen een recept inleverde. Mijn vriendin is niet van de knutsel en vroeg mij een kaart voor haar te maken waar ze aan de binnenkant het recept in kon stoppen.
Dit is de kaart geworden.
Ze heeft zelf het papier bij elkaar gezocht en aangegeven hoe ze het ongeveer wilde hebben.
Het rode papier is van Pinkpaislee de cupid collection. Het lichte papier is de achterkant van dit scrapvel.
Het gestreepte papier is van Vintage Valentine. De achterkant van dit papier is craft-kleurig en daar heb ik de label van gemaakt.
De letters zijn gemaakt met een alterations van Tim Holtz en het bestekje heb ik met een pons gemaakt.
Aan de binnenkant heb ik twee schuine vlakken in de beneden-hoeken vast gemaakt waar ze dus het recept in kan stoppen. (heb ik geen foto van gemaakt)

Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. SUPER Henriëtte!!!!
    Echt heel mooi gemaakt, mooie combi!
    Zit je behang er al op WHAHAHA
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super mooi Henriette.
    T ziet er schitterend uit en die kleuren zijn geweldig bij elkaar.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtkaart Henriëtte, mooi papier, leuk details het bestek op de label.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ejzz Jet,

    Die`s helemaal leuk geworden zo.

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen