Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 10 september 2011

Christmas-schuif-kaart


Het maken van een schuifkaart is leuk!
Deze keer heb ik er een kerstkaart mee gemaakt.
De kerstbomen heb ik gemaakt met een mal van Marianne Design en bewerkt met Distress-inkt Peeled Paint en Forest Moss.
Het 3D plaatje is van een knipvel van Studio Light.
Beide heb ik achter een hekje geplaatst dat gemaakt is met een Tim Holtz Alteration die ik bewerkt heb met Vintage Photo.
Het achtergrond papier is van Graphics45.


Op de binnenste verborgen kaart heb ik met een stempel van Magnolia de tekst gestempeld. Het papier is de achterkant van het op de voorkant gebruikte papier.

Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje, leuk gecombineerd met het hekje, de bomen en het prentje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart Jet!
    Mooi gemaakt weer.
    Groetjes Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi schuifkaartje Jet, erg leuk zo met die boompjes en dat hekje
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een geintje! Het blijft een leuk model, maar met die bomen geeft het iets extra's! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen