Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 15 september 2011

kadootje

De laatste dagen heb ik het druk gehad met het maken van kadootjes. Heel leuk om te doen, maar ook wel lastig om precies te weten waar iemand van houdt.

Dit kadootje heb ik gemaakt voor mijn moeder die vandaag 86 wordt. Vorig jaar had ik een doosje voor haar gemaakt en dat vond ze zo leuk dat ik er gisteren weer voor ben gaan zitten.
Eerst ben ik bij de Hobbystunter langs gegaan om de inhoud van het doosje te gaan halen. Met chocolade doe ik mijn moeder geen plezier, dus dan maar hele leuke zeepjes.


Hoe ik het doosje moest maken wist ik alleen nog niet. Toen kwam Jose met het idee om er een soort kaptafeltje van te maken. Nu vind ik een "spiegel" over de hele bovenkant wel wat veel dus heb ik met een kleine labels eight van Spellbinders een kleine spiegel gemaakt. Onderaan heb ik bloemen en blaadjes en een swirl gezet. Boven de "spiegel" met een spellbinder een banner (bewerkt met distress Stormy Sky) en daar Gefeliciteerd in gestempeld.


Het papier dat ik heb gebruikt is Wisteria van Basic Grey. Vellen uit de oude doos, maar wel heel mooi en sierlijk.


Op de voorkant van het laatje heb ik Flower Ribbon van Marianne Design bevestigd, met daar tussen een knopje van Tim Holtz. Zo is het laatje gemakkelijk te openen.
Ik heb het net allemaal ingepakt en ga zo op visite.
Ben benieuwd wat ze er van vindt.

Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. wat zal jou moeder daar blij mee feweest zijn ! hij is zo leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk bedacht zoo, prachtig papier erg leuk om zo weg te geven!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst van harte proficiat met de verjaardag van je moeder Henriëtte! Hoop dat ze alvast een hele fijne dag heeft gehad! Je cadeautje ziet er in elk geval geweldig mooi uit, wat zal ze dit blij in ontvangst hebben genomen! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, wat mooi, dit papier vindt ik zo super, leuk idee een kaptafel en dan in de la het heerlijk ruikende zeep.
    je hebt het er druk mee, voor mij ben je ook al zo lekker bezig geweest en ik ben er heel blij mee.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi wat een top idee.
    Waar haal je de mal hiervoor vandaan?

    Groet

    Donja

    BeantwoordenVerwijderen