Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 19 juni 2012

Koekjes met thee

Het is al weer een tijdje geleden dat ik voor het laatst iets geplaatst heb.
Momenteel ligt de "productie" een beetje heel erg stil.
Maar vandaag wil ik jullie een kaart met bijpassend doosje laten zien dat ik heb gemaakt voor een thee-swap op de groep van Kaartenmakers.


De receptkaart is volgens het standaard-recept, dubbel gevouwen vierkante kaart met schuine hoek er af.
De stempel van het kopje is van Prima Marketing, de swirl-mal heb ik geleend van Nel.
De letters op de kaart zijn gemaakt met een mal van Tim Holtz, de bloem is gekocht met daaronder een stans van Marianne Design.
Het hoekje op het recept-kaartje is een hoekje gemaakt met een Cheery Lynn mal.
Het  doosje heb ik met dezelfde bloem en stans bewerkt en er ook nog hoekjes gemaakt met een Whimsy-malletje op geplakt.
In het doosje zitten 4 theezakjes.

Groetjes en tot de volgende keer,
Henriëtte

8 opmerkingen:

  1. wat een leuk geheel en de kleurtjes vind ik ook erg leuk, erg vintage hahaha en dus mijn ding...heel leuk weer iets om te onthouden :-)..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi in het echt was het nog leuker.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alleen de titel klonk al erg uitnodigend en dat bleek terecht, je hebt een prachtige kaart met bijpassend doosje gemaakt Henriëtte! Schitterend papier trouwens! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi, ik mistte je creaties al!
    Deze ziet er weer super uit, mooi papier heb je gebruikt.

    Groetjes en een fijne avond,
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige Combi Jet!!!
    Ziet er sjiek uit.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er jammie uit hoor!

    Liefs, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi Jet, mooi papier heb je gebruikt,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. supper leuk !!!
    Leuke kleuren (L)

    Liefs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen