Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 6 september 2012

Loves Tea

We zijn druk bezig met de voorbereidingen voor het huwelijk van onze oudste zoon. Hij gaat woensdag 12 september trouwen.
Hoewel er van kaarten maken dus niets komt deze week wil ik jullie toch een kaart laten zien die ik in de zomervakantie heb gemaakt.


Bij Doeading zag ik deze schitterende mal van het theekopje en was gelijk verkocht. Ik ben zelf nogal een theeleut en deze is zo lekker vintage, die kon ik dus niet laten liggen.
De hoekjes zijn van Whimsy en de stempel is van Magnolia. Ik heb m niet ingekleurd omdat de aardbeien, die dan rood zouden worden, anders niet bij het papier passen.
De label die in een vakje geschoven is bevat een uitnodiging voor de vriendin die de kaart ondertussen al lang gekregen heeft.

Groetjes en alvast een fijn weekend,
Henriëtte



7 opmerkingen:

  1. Wow, wat een pracht van een kaart! Vind 'm helemaal chic geworden, mooie kleuren ook. Alvast van harte proficiat met jullie zoon en schoondochter, spannend, leuk en gezellig! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje jet, succes verder met de voorbereidingen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Voor de 12e al vast gefeliciteerd en succes nog met de voorbereidingen en een fijne dag.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart en prachtig papier. Succes verder met de voorbereidingen en veel plezier volgende week.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een SUPER mooie kaart zeg Jet!!!!
    Succes met de voorbereidingen en alvast een FIJNE dag woensdag!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst voor morgen een fijne dag, en wat heb je toch een mooi kaartje gemaakt, erg leuk allemaal.

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen