Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 14 januari 2013

Nieuwe week, nieuwe kerstkaart

Wauw zeg, wat een hoop reacties op mijn vorige kaart en wat veel bezoekjes. Super!!

Een nieuwe week, een nieuwe kerstkaart.

Deze kaart is gesneden uit Kraft. Langs de randen heb ik kleine streepjes gezet met een witte gel-pen.
Het scrappapier dat ik heb gebruikt is van Echo Park.
De huisjes-border is van Memory-box en heb ik uit glitterpapier gestanst.
Ook de sneeuw-swirls zijn van Memory-box en uit glitterpapier.
Jammer genoeg is het glitterpapier niet zo mooi op de foto als in het echt.
De sneeuwster komt uit het scrappapier en heb ik met een Martha Steward pons gemaakt.
In het midden van de sneeuwster heb ik een strass-steentje geplakt.
De tekst is van Kanban.

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:

* Liftchallenge #33   van het Lift Challenge Blog.
* Alles mag               van Een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog.
* Alles mag #12        van Mi Cas es su Cas challenge blog.
* Alles mag #2          van De Creatieve Zebra.

Gezellig dat je langs bent geweest. Hopelijk laat je ook een berichtje achter, zo leuk om te lezen!
Ik ben weer benieuwd wat je er van vindt.

Groetjes
Henriëtte

29 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en gezellig dat ik je gezien hebt bij doeding
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige kerstkaart, ik heb even de kerstspullen opzij gelegd, eind v.d. maand pak ik het weer op,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Henriette, en ik wilde even zeggen ik heb 1 berichtje verwijderd er stond 2x het zelfde. Mijn berichten komen nu pas op het blog als ik ze heb nagekeken zeg maar. Kreeg de laatste tijd veel anonieme berichtjes over van alles en nog wat maar niet over mijn blog vandaar.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriette,
    Wat is dit ook weer een supermooi kerstkaartje..heel ijzig mooi...en de MB mallen zijn zó super mooi...hebben..hebben...hihi

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan de glittertjes wel zien hoor, je hebt
    heel mooi papier gebruikt zeg, leuke kleuren
    combi. Sneeuwvlokken zijn ook mooi.
    Ja, prachtige kaart :)

    Fijne nieuwe week,
    grtjsss Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje dit zeg!
    Heel erg mooi.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OHHHHHH Jet wat is dit weer een PLAATJE zeg!!!!
    Mooie kleurcombi.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart zeg! Slim dat je met de kerstkaarten blijft doorgaan.
    Deze is in ieder geval super.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! De combinatie van alle elementen geeft een bijna sprookjesachtig effect. En wat leuk dat je meedoet met onze Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt. Leuk idee ook, is weer eens wat anders.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed van je om met de kerstkaarten bezig te blijven. Het is weer een pracht van een kaart geworden !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi deze is super zeg goed bezig.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een hele mooie kerstkaart Henriétte. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een winterse kaart, super! Lekker ijzig, past helemaal bij het weer. Mooi tafereeltje. Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge Henriëtte.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh, wat is ie mooi!!! Ik hoop de mijne deze week ook af te krijgen...

    XXX, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige stijlvolle kerstkaart!
    Bedankt voor je deelname aan MCSC.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze is ook Super,mooi rustig van kleur.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oef, die is wel ontzettend mooi geworden zeg! Een hele serene scène en die bloemen/swirltoef maakt het helemaal perfect af! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, leuk dat je meedoet bij MCSC
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart zo met dat sneeuwlandschap. Bedankt voor je deelname bij MCSC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart en zo toepasselijk als ik hier naar buiten kijk !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Allereerst heel knap dat je iedere week een kerstmarkt maakt!! En wat voor een. Vind t een plaatje!! Dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet bij MCSC! En als je het leuk vind kun je ook meedoen met mijn (vrijblijvend)kerst-challenge iedere donderdag!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi! Het lijkt wel op mijn uitzicht als ik nu naar buiten kijk; ook zo'n sneeuwlandschap. Leuk dat je meedoet bij MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind je nieuwe kerstkaart (I'm dreaming .... )heel erg mooi. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt!! En erg leuk dat je meedoet met de challenge van ons bij EHI! Wie weet tot de volgende keer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een plaatje
    leuk dat je meedoet bij DCZ
    Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen