Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 13 juli 2013

Just a Note

Afgelopen donderdagochtend is Nel gezellig langs geweest en hebben we heerlijk zitten prutsen (alhoewel ik mijn dag niet had en telkens van alles kwijt was).
Nel had een kopie van een notitieblokjes houder gemaakt en met die kopie als uitgangspunt zijn we begonnen.


Wij hebben er een easel-variant van gemaakt.
Als eerste heb ik met de grootste mal van Go-Kreate uit Kraft-papier de basiskaart drie keer gestanst.
Daarna heb ik scrappapier van BasicGrey serie Plumeria gepakt en heb de grootste mal er op gelegd, twee keer aan de binnenkant afgetekend en met de schaar uitgeknipt.


Daarna het notitieblokje opgemeten en daar van Kraft een houdertje voor gemaakt (die op de staande basiskaart geplakt is) en beplakt met bijpassend scrappapier.
Een kantje langs de bovenrand, de Just a Note-stempel van Noor!Design (deze heb ik wel een beetje ingekort anders was ie te groot) en twee metalen hoekjes er op geplakt.


Op de onderkant heb ik van Kraft twee houdertjes voor een pen gezet die ook gelijk het staande gedeelte tegenhoudt.
De bloem is gemaakt met Noor!Design mallen, van de grootste tot de kleinste, met geschept papier en aan de randjes geïnkt met Dusty Concord.
Als blaadjes heb ik ook malletjes van Noor!Design gebruikt. Deze horen bij het schitterende fijn-gewerkte ovaal.


Van het notitieblokje heb ik de voorkant afgehaald en zelf van bijpassend papier een nieuwe voorkant gemaakt.


En als het notitieblokje dan in het houdertje gezet wordt ziet het geheel er zo uit.

Wat heel erg leuk is is dat deze houder van geen kanten lijkt op de houder die op het kopietje stond en ook die van Nel is weer heel anders geworden.

Ik ben er super tevreden mee en ben benieuwd wat je er van vindt.

Geniet van het weer (als het klopt wordt het een prachtige dag), fijn weekend en tot blogs.
Liefs Henriëtte

25 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie Henriette , ik heb er met bewondering naar gekeken .... SUPER!!!
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo wat gaaf Henriëtte... super gedaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow ik kijk mijn ogen uit zo mooi
    toppie gedaan.

    liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, deze is echt wel helemaal geslaagd hoor ! top gemaakt ! de vorm vind ik helemaal geweldig
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Hij is super geworden ook die bloem is leuk zo.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend, ik vind het een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er weer erg mooi uit Henriette, en lekker genieten vandaag het zonnetje schijnt.

    Groetjes en een zonnige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jemig Henriette, wat een schitterende creatie!!!!
    Jij had je dag niet? Nou dat is echt nergens aan te zien!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Henriëtte ik blijf er naar kijken, wat een gaaf idee! Die pen als kaart houder te gebruiken is super. En alles is schitterend uitgevoerd, geweldig mooi!!! liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig! Wat prachtig geworden,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een supergave creatie, mooi papier, al is het een oudje, en mooie details,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Henriette,
    Wat een schitterende creatie heb je gemaakt. Ik ga ook even bij Nel kijken.
    Maar jij had je dag niet ???????? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat is die gaaff zeg, knap hoor dat je dat kan maken. dat soort dingen kan ik niet maken....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gemaakt zeg, ziet er werkelijk schitterend uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat is dit leuk geworden

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig! Wat een mooi project!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat supermooi Henriette, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet dit er weer gaaf uit! Prachtig en mooie versiersels!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig geworden Henriette en jullie hebben het vast gezellig gehad! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Onwijs mooi uitgevoerd weer Henriette! Wanneer je dit bij je telefoon hebt staan, zou je bijna vergeten om de telefoon te beantwoorden, want het is om erbij weg te dromen zo mooi! Lieve groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat super mooi uitgevoerd zeg! en die bloem is werkelijk prachtig.
    gezellig he zo samen knutselen en dan ook nog met zo,n prachtig eindresultaat.
    fijne week en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen