Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 27 februari 2014

Muziekkaart

Vandaag laat ik jullie een kaart zien gemaakt met prachtige mallen die bij Kreatrends verkrijgbaar zijn en wel van Marianne Design en van Noor!Design.


De basiskaart is gemaakt van donkerbruin Cardstock. Daarop heb ik wit kaartkarton gemat waarvan ik de randjes geïnkt heb met Distress Ink.


Het dessinpapier is van Marianne Design. De bovenste rand heb ik gesneden met de prachtige mal van Marianne Desigt. Daarna heb ik alleen aan de buitenste randjes dubbelzijdig tape geplakt zodat er een label tussen geschoven kan worden.


De label heb ik ook weer van donkerbruin cardstock gemaakt. De bovenste rand is gesneden met een prachtige nieuwe mal van Marianne Design. Op de label heb ik muziekpapier geplakt. De clearstamp is van Noor!Design en past er perfect bij. Het strikje is gemaakt met 3 kleurtjes henneptouw.


En dan de prachtige muzieknoten rand van Noor!Design. Gesneden uit wit kaartkarton en bewerkt met Distress Ink Black Soot.


Het leuke plaatje is van Nellie Snellen. De bloemen zijn handgemaakte bloemen en in verschillende kleuren verkrijgbaar.
  

Groetjes en tot blogs,
Henriëtte

27 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart met hele mooie details en de
    kleurencombi kan ook heel goed, prachtig ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart heb je weer gemaakt Jet, de muzieknoten mal vind ik geweldig, mooi verwerkt op de kaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hem al gezien maar kan het niet laten om hier ook nog even te laten weten dat ik er weg van ben zoals je dit weer gemaakt hebt. Het is een plaatje om te zien!
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriette, tis weer een beauty! Doe jij al mee aan Yvonnes 53 weken kerst ??
    Groetjes en een fijne dag! Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Dat lieve plaatje van de pianospelende meisjes past perfect bij de muzieknoten stans. Het label is een erg leuk extra!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige muziekkaart. Blijf de muzieknoten ook erg mooi vinden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi model kaart zo met de label erin! En weer veel oog voor details...schitterend vind ik 'm Henriëtte...maar ook je kaart uit je vorige post is prachtig!!!!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Henriëtte, een plaatje van een kaart.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Praachtig is deze muziekkaart Henriëtte...en hetl euke bijpassende plaatje is ook al zo mooi...en die stans erbij maakt het tot een SUPER leuk geheel!!!

    groetjes en nog een fijne donderdag...
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met een heel mooi plaatje en hele leuke mallen heb je gebruikt.
    Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig, Henriëtte!
    Ook de vorige blogpost is heel erg mooi gemaakt!

    Vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Henriette, ook het grote label met de mooie tekst vind ik helmaal geweldig.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, heel veel moois op te zien.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. In je supermooie kaart zit heel veel muziek Henri♪ette ;-) Vind 'm weer schitterend met dat mooie plaatje en geweldige stanzen! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi die heb vandaag niet gezien mooooi.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie vintage kaart met muziek-thema !!
    Erg leuk gedaan met die label ....
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een pracht van een kaart.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Henriette,
    Je hebt een supermooie Vintagekaart gemaakt, ik vind het label erg mooi, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Henriette, ik heb genoten van je muzikale creatie. Mooi gedaan met dat label erin . Alles past perfect bij elkaar, het plaatje, muziekpapier, notenbalk, tekststempel. Ik heb er met veel plezier naar zitten kijken, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Henriëtte!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige vintagekaart, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hij is echt schitterend Henriette en de notenbalk staat nog op mijn verlanglijstje.
    liefs An en fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen