Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 18 september 2014

Challenge 32 bij WLVC

Challenge 32 gaat vandaag van start met het door Liesbethe bedachte thema : Vintage met vlinders.
De sponsor is deze keer:
Art Journey.

die weer een prachtige stempelsheet weggeven. Ook de andere DT-leden hebben weer prachtige voorbeelden gemaakt. Klik HIER om de prijs en de voorbeelden te bekijken.

Dan de kaart die ik als voorbeeld gemaakt heb.


Een vierkante kaart met een insteekvak waar het label ingeschoven......


....... en ook weer uitgehaald kan worden.


Het label heb ik gesneden uit kraft.  Met een mooie nieuwe mal van Lin en Lene heb ik een kader gesneden uit kraft en daarna gemat met hetzelfde kaartkarton als ik voor de basiskaart heb gebruikt.
Om het frame te matten heb ik het kaartkarton met de mal alleen maar geëmbost. Hierdoor snijdt de mal niet en geeft het een mooi effect.
Het plaatje heb ik op het frame geplakt waarna ik er nog een paar vlinders op geplakt heb.


In de hoeken bovenaan heb ik nog een mooie hoekmal van Noor1Design gezet met daarop twee pareltjes.


En dan het insteekvak. Gemaakt met de prachtige vlinderrand die ik op dezelfde manier gemat heb als de mal van Lin en Lene op het label en daarna afgewerkt heb met het roze papier. Bij de allergrootste vlinder van de randmal heb ik een losse vlindermal die ik uit blauw papier heb gesneden, op de randmal vlinder heb geplakt en afgewerkt heb met plakpareltjes.
Op het insteekvak heb ik nog twee swirls geplakt die ik in het midden in elkaar heb geschoven.
De tekst heb ik gestempeld op kaartkarton en golvend met 3D-kit opgeplakt.
Nog 2 kleine vlinders en 3 plakparels onderin de hoek en de kaart is klaar.

De challenge loopt tot 2 oktober 18:00 uur. Doe weer gezellig mee!

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte




9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vintagekaart heb je ervan gemaakt. Leuk ook, hoe je de Lin & Lene als label hebt gedaan.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vintagekaart heb je gemaakt Henriette, ik vind de kleuren ook zo mooi en je gebruik van al deze prachtige mallen maakt het tot een geweldig mooi geheel.
    fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je weer een bjoetie gemaakt, mijn complimenten,
    xx Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijs mooie en schitterende kaart,
    ik vind hem echt super gaaf ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig afgewerkt kaartje!
    Super mooie combi van de stansen, papier en embellies!
    Een echte Henriette!
    Fijne dag!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig je inspiratiekaartje Henriëtte...heel mooi weer als inspiratie voor de komende challenge bij WLVC

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Henriëtte. Leuk hoe je dat labeltje gemaakt hebt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen