Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 3 september 2014

Challenge 31 bij WLVC

De zomervakantie is weer voorbij, scholen zijn weer begonnen en bij WLVC start vandaag de 31e challenge die weer, zoals altijd, 2 weken loopt.
De sponsor voor deze challenge is:

www.liveandlovecrafts.com

en zij stellen een kadobon beschikbaar waarmee je heerlijk bij hen kan shoppen.

De opdracht van deze challenge is deze keer verzonnen door Jacomijn en luidt: Typical Dutch.
Wij willen dus een Vintage kaart/creatie zien met een typisch Nederlandse uitstraling.
Het DT-team heeft weer prachtige voorbeelden gemaakt, zeker de moeite waard om te bekijken.

Dit is mijn voorbeeldkaart geworden.


Ik ben in mijn mappen mijn ouder scrappapier gedoken en kwam nog prachtig papier van BasicGrey tegen. Dat heb ik aan de randjes geïnkt en op een kraft basiskaart geplakt.


Ook heb ik een oudere mal van Noor!Design gepakt uit kraft gsneden en opgeplakt. In de hoeken heb ik leuke metalen hoekjes gezet.


Omdat rood niet zo heel erg bij het scrappapier past heb ik rode roosjes weggelaten en alleen blauwe en witte roosjes gebruikt.

En dan het plaatje met het lieve meisje van Studio Light. Typical Dutch met dat witte kanten kapje op haar hoofd. Is ze niet lief?? Ik vind het een schatje.

De challenge loopt tot 17 september 18:00 uur. Doe gezellig mee!!.

Ik zit een beetje in de lappenmand en kan me er slecht toe zetten om te bloggen maar ga echt proberen om binnenkort bij je langs te komen.
Bedankt dat je op mijn blog bent geweest en tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte




20 opmerkingen:

  1. het is een prachtige kaart Henriette met een gave vintage look.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een schatje Henriette!
    Heel gaaf geworden, maar dat wist je al wel! Super om zo van dichtbij nog even de details te zien!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier nog iemand in de lappenmand, kan maar een hand gebruiken, je hebt een schattig kaartje gemaakt,
    beterschap, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverd Henriette. Het moet te proberen zijn natuurlijk. gr leny
    als ik Wim mee heb natuurlijk. hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal geweldig en heel leuk gedaan zo en ja dat kapje dat kunnen alleen maar hollanders zijn toch.;)

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op en top Vintage look Henriëtte door het meisje met de kap op. Prachtige vintagelook en heel sfeervol! Snel weer uit de lappenmand komen hoor!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Henriëtte, wat naar dat je in de lappenmand zit. Ik hoop dat het snel weer een beetje beter met je zal gaan. Je kaart is in ieder geval een plaatje, lekker nostalgisch en op en top Hollands..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt puur Hollands hoor dit meisje, volgens mij zo van de boter afgelopen, mooie kaart heb je ermee gemaakt, ga eens kijken of ik een gaatje kan vinden om mee te doen.
    Beterschap hoor, eerst opknappen, dan bloggen!!
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige vintagekaart Henriette, leuk met dat plaatje van het Hollands meisje, hoop dat je gauw weer opknapt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Henriette.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop dat je gauw weer uit de lappenmand bent ....
    Het kaartje is super mooi.
    Erg leuke Hollandse afbeelding heb je gebruikt.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Henriëtte, het lijkt wel een melk meisje en ze ziet er heel schattig uit. Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal Hollands een gave kaart schitterende kaart. Echt een schatje je melkmeisje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er weer prachtig uit Henriëtte. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een enige kaart Henriette en dat Hollands meisje ziet er zo snoezig uit! Je hebt er weer super je best op gedaan, da's te zien! Doe kalm aan, je hebt maar één gezondheid hè? Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sterkte in de lappenmand Henriëtte, je kaartje is een schatje.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Super mooi gemaakt ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie Hollandse vintage kaart. Supers!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen